★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Katastroftankar

Av Lisa - 1 december 2011 16:56

Sitter fast i katastroftankarna! Sitter bara och förbereder mig för det värsta.. Jag vågar knappt gå upp till henne, för jag är så rädd för vad jag ska få se, eller höra. Men ingen har ringt mig, och dom har ju lovat att ringa om det blir så allvarligt att dom blir oroliga för hennes liv.

Undrar hur många gånger, hur många dagar man ska måsta gå igenom dom här känslorna? Snälla, spola fram tiden, jag orkar inte med det här!!!

Pratade nyss med Fredrik och han är snart på väg! Skönt. Jag trodde han skulle komma imorgon, men han kommer redan ikväll. Kan verkligen behöva en dos av hans "icke-oro". Han är inte lika orolig som jag, och han har förmågan att se det som är bra istället för att förvänta sig det värsta hela tiden! Tänk om man kunder vara så, va mycket lättare allt skulle kännas..

älskade lilla skrövvel! Fortsätt kämpa!  

 
 
Ingen bild

Malin b

1 december 2011 17:18

styrke kramar.

 
mette med flock

mette med flock

1 december 2011 17:29

hej. Våran dotter föddes i v 23. Jag drabbades oxå av HF/HELLP & var 30 min för döden.Alla mina organ hade slutat fungera. Våran flicka levde bara i en timme efter förlossningen.
Önskar er all lycka till.

http://www.djurflocken.se

 
Ingen bild

Nettan

1 december 2011 17:38

Skönt att mannen i ditt liv kommer upp, han har säkert en lugnande inverkan på dig....., och tillsammans är man ju starkare!!!
Känner med dig och din oro, kan inte föreställa mig hur maktlös man känner sig inför situationen..
Vi känner inte varandra personligen men vi har stött ihop på stan när du varit med Andrea (och Aicha)
Jag tittar in på bloggen flera gånger om dagen för att se hur det är med dig och lilla Denise - hoppas med hela mitt hjärta att hon fortsätter att kämpa på - precis som du verkat göra i dina tidigare motgångar Lisa...
Ta hand om er!

 
madeleine

madeleine

1 december 2011 17:49

Hej! Jag läste din blogg och fick tårar i ögonen!
Min lillebror skulle födas i slutet av maj, men kom ut i slutet av februari. Idag är han 20år. Jag hoppas verkligen att allt går bra för din dotter. Och dig med förresten. Jag önskar stort lycka till! Kommer att följa din blogg. =) Kram Madeleine

http://maddy87.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

1 december 2011 17:57

Kämpa på! <3

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

http://mammatess87.bloggplatsen.se/

1 december 2011 19:59

Nej men gud vilken söt liten tjej! Hoppas verkligen det går vägen, att hon kämpar och går fint upp i vikt. Håller tummarna stenhårt. Lycka till! :) bra blogg och intressant läsning...

/Therese

 
Ylva

Ylva

1 december 2011 23:45

Hej!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva annat än att jag verkligen verkligen hoppas att allt blir bra till slut. Jag vet hur det känns att sitta vid sitt barn och undra om hon kommer leva imorgon eller inte. För mig slutade det inte lyckligt, håller tummarna att ni får komma hem med lilla baby Denise om några veckor :)

Skriv gärna till mig om du vill skriva av dig (min mail finns på min blogg), kan vara skönt ibland att prata/skriva till någon som man inte känner. Man får inga dömande blickar eller behöver känna sig pressad. Men som sagt, om du vill!

Lycka till med allt!

http://blogg.mama.nu/fyraminusen

 
Susanne

Susanne

2 december 2011 08:50

Skickar massa styrke <3<3<3<3<3

http://Susannne.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards