★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Lisa - 24 december 2011 22:30

Slänger upp fötterna i sängen och lutar mig tillbaka med ett glas vin, efter en annorlunda Julafton! Har haft en mysig kväll hos syster! Ätit gott, badat busiga ungar, blivit blöt, lekt "ping ette vatten" med Tyra halva kvällen, sjungit och spelat gitarr med syster, ätit godis och promenerat 8km.. Ja, för mig är det en väldigt annorlunda julafton! Saknar ju såklart Pappzen och gänget som vi brukar fira jul med, men vi har ändå haft en riktigt bra dag. Denise mår bra, vi mår bra, det känns bra helt enkelt! Ska försöka stanna kvar i den känslan och säger GOD NATT och hoppas på en lika bra dag imorgon!

  

Av Lisa - 24 december 2011 13:23

Så här stooooora näshål får jag av min cpap! Men det går nog till sig sen! Mamma och Pappa tycker att jag är söt ändå!

Vill tacka för alla julklappar! Både från Pytteliten, Barn 4 och mammas fina bloggläsare!!  

Puss&Kram // Denise

Av Lisa - 24 december 2011 08:29

Får frågan om hur man hittar artikeln i VK på nätet.. Man måste registrera sig och prova på E-tidningen. Man får prova på gratis i två dagar. Men för er som tycker det är krångligt och vill slippa det så har jag klippt ihop hela artikeln här. Bara för att jag är sååååå snäll!

   


Nu ska vi försöka svänga ihop en liten julfrukost här på anhörigboendet! Som tur är så är det bara vi och en familj till som bor här, annars hade det nog kunnat bli lite extra trångt och stökigt just idag! Dessutom så tror jag inte att den andra fmiljen firar jul, så det blir nog bara vi som Jul-frullar i köket! Risgrynsgröt, skinka, ägg, kaffe med kanel.. Ja de får duga! 

GOD JUL!

   

(bilder från förra julen)   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards