★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Barnvagn!

Av Lisa - 18 mars 2012 16:33

mm.. jag var och tittade på vagnar idag. Nu har jag insett att jag ALDRIG kommer hitta den perfekta vagnen och dessutom så kommer jag ALDRIG kunna bestämma mig, och köper jag en sprillans ny dyr vagn så kommer jag för evigt att ångra mig och fundera på om jag hade kunnat fått en bättre vagn till ett bättre pris. Sån är jag!!!! 

Så nu har jag antagit ett erbjudande som jag fått. En bättre begagnad vagn. Knappt använd faktiskt. "Hartan" heter den. Den ser lite ut som en rymdraket,men ganska cool ändå. Så på Onsdag ska jag provköra den, och jag tror att jag kommer slå till. 2000 spänn!

Sådär ser den ut!! (förstår ni vad jag menar med rymdraket hihi)

Här kommer lite andra bilder! 

       

Denise har en bättre dag idag än igår och ligger just nu i den lånade vagnen och sover här bredvid mig! Hon har inte varit ute nåt idag för jag tyckte att det var för kallt! Men jag har iaf varit ute och gått ca 5km! Superskönt, och nu har jag snart lyssnat igenom "Predikanten!. Har en timme kvar bara.. Sen ska jag kika igenom alla tips jag fått på nya spännande ljudböcker, och försöka välja ut en.. Det här med att välja, har aldrig varit min starka sida!

  

 
 
Ingen bild

Maria

18 mars 2012 17:02

Åh, jag blir alldeles tårögd när jag ser de jättefina korten :-)
Hon har ju blivit så stor och är ju så söt.
Vagnen kommer att passa henne perfekt för både den och hon är ju speciella :-)
En författare som jag tycker skrivet riktigt spännande är Dennis Lehane. Alla hans böcker är bra. Rött regn är faktiskt filmatiserad med Sean Penn i huvudrollen å är hur bra som helst både boken å filmen. Där å då började jag gilla Sean. Patient 67 är också bra och filmen heter Shutter Island med Di Caprio i huvudrollen men som sagt alla hans böcker är bra och finns även som ljudböcker.
Ha nu en riktigt härlig söndakväll :-)
Varm kram

 
Carro - Mammaliv & Foto

Carro - Mammaliv & Foto

18 mars 2012 17:05

2000 tyckte jag personligen lät dyrt men det beror ju på vad man är ute efter. En kompis till mig köpte en beg Emmaljunga city cross för 1500 och den var verkligen jätte fin. Toppen skick fast den var begagnad :)

Men smaken är ju som baken gillar ni den där ska du såklat slå till.

http://emmasandracaroline.blogg.se

 
Celine - Mamma uppgraderad med AS

Celine - Mamma uppgraderad med AS

18 mars 2012 17:21

Häftig vagn och jag tycker du gör helt rätt. Lägg pengarna på tösen i stället och något hon kommer ha längre tid sen. Tex sittvagn när de bölir aktuellt.

http://phantazia.blogg.se

 
Petra

Petra

18 mars 2012 18:07

2000:- för en begagnad enkelvagn?
Det lät dyyyyrt!!
Men hoppas ni ska trivas med den.

Härligt för Denise att få komma ut :) mysiga bilder.

http://Www.petratvillingmamma.blogg.se

 
Ingen bild

Veronica

18 mars 2012 18:13

Det är alldeles för dyrt för den vagnen..... Tro mig..... Välj hellre ett bättre och mer välkänt märke om du ska köpa begagnat..... Ni ska ju ha det dyrbaraste ni har i vagnen. Men begagnat är helt rätt och man kan få superfina vagnar till bra pris. Denise är jättesöt och hon är så lik dig :)

 
Malin

Malin

18 mars 2012 18:23

Den var häftig, du lär synas när du kommer :) Tycker du ska slå till om du gillar den.

http://onewayforward.blogg.se

 
Ingen bild

Kerstin

18 mars 2012 18:23

Kan inte annat än att hålla med om rymdraketen! Förstår ditt problem med vagn och besluts ångest. Hartan såg lite trång ut, tänk på att det kommer en vinter och att det ska rymmas en ev tjock åkpåse i vagnen. Den perfekta vagnen finns nog inte men du får prioritera det du anser viktigast. Att den är smidig, lätt styrd och inte kräver ett geni för att fälla ihop den. Tänk oxå på att tyget ska gärna vara avtag bart och tåla både tvätt och sol-ljus. Härligt att ni kan gå ut med lillan i solen.
Semperdroppar kan jag rekommendera, det har hjälpt magen på min tjej, en stund iallafall.
Stor kram/kerstin.

 
Ingen bild

Yvonne Kvant

18 mars 2012 18:30

Jag hade oxå gjort som du tänker.Sittvagnen har man ju i flera år så där kan man lägga pengarna.Denise börjar ju bli lite "fläskig" så jättehärligt att se bilden på henne bara.10 gram hon hade väl precis kissat eller nått.Kram

 
Johanna

Johanna

18 mars 2012 18:48

Vilken fin vagn, håller med om "space"känslan :-)

Har aldrig hört talas om vagnmärket, men den är säkert jättebra!!!

Skönt att prinsessan mår lite bättre. Fina bilder på er alla oxå

Kram och fin kväll

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lina Smulan Ekesrydh

18 mars 2012 19:24

Jag säljer exakt en sådan här - http://www.fritidsportalen.se/product.asp?product=1886 - För 2000, men kan för er sälja den för 1500 ;) dock kostar frakt kanske strax över 500?. Vagnen är rullad max tio ggr i ett djur och rökfritt hem. Kan dock ej köra den har lite problem med lederna. Den är HELT som ny! Älskar den! om det skulle vara så att ni inte är nöjda med denna ni ska testköra =)

 
Ingen bild

E

18 mars 2012 19:44

Det är ett skitmärke på vagn, så 2000 är på tok för mycket! Satsa på ett etablerat märke istället; du kan få en Brio eller Emmaljunga för mindre summa.

 
Candydarling

Candydarling

18 mars 2012 20:00

ääääsch! vem behöver en ny dyr vagn, vi fick våran gratis, begagnad av min moster. 10 år och skitsnygg!

sv: ja visst är det as dåligt?! jag menar, vad för skada kan en 4 veckors bebis göra på ett gym om han är nymatad, tyst och söt? Jag tänker ju inte direkt lägga honom under en skivstång heller..

http://candydarling.shapemeup.se

 
Elin

Elin

18 mars 2012 21:23

Jag har en vagn som jag använde till min nu 5-årige Alex, köpte den ny och den är knappt använd den är väldigt fin men man måste köpa nya hjul till den, den kan du får för 800 =) jag tror den är av märket brio

http://livtaget.blogspot.com

 
Elin

Elin

18 mars 2012 21:52

Hej igen :) nu hittade jag åkpåsen som finns till och det är en Brio kombivagn årsmodell 2005. I min blogg har jag bild på åkpåsen för vagnen går i samma färger.

http://livtaget.blogspot.com

 
Ingen bild

Lina Smulan Ekesrydh

18 mars 2012 23:03

Tips, emmaljunga är alltid ett bra köp. Fyra fasta hjul, då kan du inte ha en bättre vagn än emmaljunga city cross, rörliga hjul så är de emmaljunga nitro som är bäst. Finns med citykorg och även med mjuklift. Det är en djungel, och för den ovetande är det skitjobbigt! Men som sagt, emmaljunga är alltid en bra förstavagn! Lycka till! =)

 
Mica

Mica

19 mars 2012 07:03

Vilka otroligt fina bilder!:)
Jag tipsar om Emmaljunga... verkligen värda pengarna. Håller toppenbra och är lättkörda och smidiga. Jag älskar min! (hade också beslutsångest och hann köpa 4 olika vagnar innan jag hittade rätt:P)

http://babybaker.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

19 mars 2012 12:48

Jösses...2000 är ju svindyrt!? Bättre begagnade fina vagnar kan du ju hitta för en femhundring. Håller dessutom med övriga om att satsa på ett bättre märke.

Kolla på tradera också, med lite tur budar du hem en ny vagn i förpackning för 1 krona och pröjsar bara för frakten ;)

Mvh Stina

 
Susanne

Susanne

19 mars 2012 15:31

Önskar er all lycka

http://susannetran.blogg.se

 
petra

petra

19 mars 2012 21:22

Så fina bilder.
Ja de där med vagn e svårt.
Men den ser ju fräck ut. Nog lättkörd.
kram

http://zupermamman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards