★ 399 gram ★

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Lisa - 30 mars 2012 18:55

Vi är ute på vift! Denise gillar att åka bil :)

 
Av Lisa - 30 mars 2012 12:50

Denise har tappat 10 gram sen igår, och jag har tappat två kilo (på en vecka)! Jag har gått ner typ lika mycket som hon väger. hihi- Fast jag har inte ansträngt mig eller nåt. Inte ens tränat. Svullade ju till och med på Burger King i onsdags?! Det är SÅ man ska göra alltså?? hihi. Nä, men det är alltid välkommet att droppa ett par kilon sådär utan vidare.. 

Denise har varit vaken Non Stop ända till nu! Hon var sååååå elak imorse när jag tvättade henne och bytte påsen och allt det där, så jag var helt övertygad om att hon skulle slockna direkt efter. Men INTE då. Hon var vaken till halv ett. Det märks att hon börjar bli "stor"! 

Har fått in lite leksaker till rummet från lekterapin. Ett babygym och nån grej som man kan sätta på handen. Babygymet har vi testat och Denise har nog inget fel på synen iaf, för nog fasen ser hon grejjerna ovanför sig. Hon kan inte få nog!! 

   

Sötskruttan min!

 

Av Lisa - 30 mars 2012 06:44

Deppigt värre! Kul att vakna och titta ut och se att det är alldeles vitt ute. Det måste ju ha snöat hela natten. Blä för snö. Nu vill vi ha vår, på riktigt!

Igår hade jag sååååå jävla ont i ryggen! Han som knäckte mig sa ju att jag skulle känna mig lite mörbultad dagen efter, men jag tror min kropp väntade två dagar innan den blev riktigt mörbultad. Men nu känns det bättre. Och idag är det ju faktiskt Fredag, så då måste man må bra!!

Alltså, jag fick en fråga här i bloggen.. Och då är det tydlligen någon i skåne som säger att hon är en av mina bästa vänner, och hon påstår att Fredrik har lämnat mig för han tyckte att det här blev för jobbigt.. hmmm...

Vem du än är... ja, vem är du egentligen??? Vad jag vet så lever vi fortfarande tillsammans, och vad jag vet så känner jag ingen skåning...  

Idag ska jag på VårdCentralen och ta EN MASSA prover! Några ska till Sundsvall och några ska till Sollefteå.. Lång historia, men det har ingenting med sjukdom att göra, så det känns lite träligt faktiskt.. Onödigt och dyrt, men lätt värt det i efterhand.


Nä, nu  ska jag göra mig representabel och pinna iväg upp till sjukhuet!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards