★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Lisa - 13 mars 2012 22:51

En sån där dag igen.. Har verkligen inte varit på topp idag. Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen.. Och som om inte det vore nog så har humöret och tålamodet varit i botten.. Men det kanske hänger ihop. Det finns ju inget som är så irriterande som huvudvärk, ja det ska va mensvärk då! Mitt i den sprängande huvudvärken och allt elände runt omkring så ska man försöka vara en lugn och fin mamma också.. Satt idag med alla slangar, kablar och grejer snurrade runt benen och bakom huvet och Gud vet var. Ja var så trött, så fruktansvärt trött och huvet dunkade så jag kände mig gråtfärdig. Då fick jag helt plötsligt en STOR gul kaskad spya över hela mig, hela kudden, fåtöljen och Denise. Det blev droppen som fick bägaren att rinna över idag. Började stor tjuta och bad Fredrik ta henne! Hade sååå stor lust att bara ta alla apparater och slänga ut dom genom fönstret!! Nä mitt humör har verkligen inte varit på topp idag.. Men kvällen slutade hyfsat bra iaf. Tog ur henne ur cpapen vid halv sex. Sååå skönt att slippa ha den där väsande slangen precis bredvid örat hela tiden. Hon låg fortfarande utan nu när vi gick hem, men dom skulle ta på henne den under natten så att det inte blev för jobbigt för henne. Jag pallade inte göra det, för jag tycker så synd om henne :(

Av Lisa - 13 mars 2012 10:26

Ser ni va less jag är?? Ta bort den här hemska gris- näs mojängen från mig!

 
Av Lisa - 13 mars 2012 07:03

Alltså vad är detta?? Det SNÖAR!? Usch och fy. Har precis vaknat och känner mig ganska hurven! (är det bara i norrland man säger så) Men så fort jag svept mina två koppas kaffe så ska jag bege mig ut på en liten morgonrunda. Gissa vart jag ska sen??   mm.. precis. Men innan jag går upp till lillan så måste jag på provtagningen och ta PK.. Måste försöka sköta det där ordentligt nu. Jag har en förmåga att tycka att jag kan vänta med det där provet jämt, och det slutar ofta med att jag är flera månader försenad när jag väl kommer mig för att ta provet.. INTE bra!


Fredrik sitter här och pluggar och pluggar och pluggar och pluggar! Jag tror att han kommer ta körkortet nån gång nästa vecka. Det håller vi alla tummar för! Sen är det bara bilen som fattas, men det är ju snabbt ordnat!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards