★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Lisa - 22 mars 2012 10:57

YES!!! Efter mycket letande så har vi äntligen hittat en bil! Eller vi och vi.. FREDRIK har hittat den! Såförhoppningsvis kan vi hämta den ikväll. En Peugeot blev det.. Det var nära att bli en Passat, men Peugeot funkar ju bra det också!!  

Jag har såååå ont i skallen idag! Kände att det kom smygande redan imorse på gymmet och nu dunkar det i hela skallen..Typiskt!! Snart ska jag klä på lillan och gå ut på en liten promenad igen. Vagnen kändes dock lite ranglig, så jag går försiktigt fram. Det blir ju ganska tung last med syrgastuben i korgen, men men. Det går nog bra 


Glömde tyvärr att väga Denise före maten idag.. Så jag vägde henne efter, och då blir det ju inte riktigt rätt.. Så jag låter dagens vikt vara osagd, så får vi se imorgon istället.. Eller kanske ikväll!


Funderar på om ni bloggläsare har lite bebisprylar att sälja till Denise.. När vi kommer hem så komer vi nog upptäcka att vi saknar en hel del.. Men än vet jag ine vad det är. Är ju liksom nybörjare på det här. Men en babysitter lär man nog vilja ha.. Resesäng också.. Men längre än så har jag inte kommit!

 


Av Lisa - 22 mars 2012 08:15

Galet att hänga på låset när gymmet öppnar 06.30 Blev såklart inte världens effektivaste pass med tom mage och nyvakna ögon.. Men jag gick dit iaf! All träning är bättre än ingen träning!! Nu är jag där jag ska vara, med min fina dotter på mitt bröst. Idag kanske vi blir bil ägare :) 

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards