★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Lisa - 25 mars 2012 18:10

Haft en riktigt bra dag idag! Så otroligt skönt att vara hemma några timmar. Har fixat och donat hemma så nu börjar det se mer okej ut än innan.. Även på Denises rum!

Sen åkte vi och storhandlade på Willys och Rusta. Så nu är alla skåp fyllda med mat och jag har köpt en ny fin vardagsrumsmatta, badrumsmatta och lite annat smått och gott. 

Kommer även att få ett paket med kläder till stumpan till veckan! Har gjort lite business med en av er bloggläsare och köpt lite kläder i olika storlekar som hon kan växa i! Kanon. Bebiskläder hinner ju sällan bli slitna.

Vi har tagit ett till stort steg idag! Övervakningen är inte längre uppkopplad till expeditionen. Nu har vi fått en liten klump bara istället för den stora skärmen, och det är bara vi själva som övervakar.. Just nu ligger hon UTAN syrgas, och det går hur bra som helst! Nu går det med en rasande fart framåt och det känns som att man knappt hinner med. Jag har fullt upp hela tiden. Hinner knappt blogga, svara telefon eller skita när jag vill! Haha!! Denise har makten över mig!!


Nu är det medicindax!!!!

Av Lisa - 25 mars 2012 12:44

Vi är hemma på permis!! Gick hem direkt efter vi tvättat henne och gett henne nio-målet! Så nu har vi käkat lunch här hemma. Både vi och lillan! Det här svängde Fredrik ihop åt mig :) Själv så äter han inte ens lax, så han åt nåt helt annat!

 

Jag har hunnit med mer här hemma på dom här timmarna än vad jag gjort på en hel månad tror jag. Har skruvat ihop resten av skötbordet medans Denise låg på sängen och tittade på..  Så här blev slutresultatet:

Har självklart hunnit inviga det också och bytt en liten kissblöja. 

Vi blir nog hemma till halv tre ungefär, skulle jag tro. Sen går vi upp till sjukan, matar lillan och sen tänkte vi åka iväg och handla lite.. Willys och Rusta har jag planerat. Måste nämligen byta ut vår ÄCKLIGA vardagsrums-matta! Hur mycket man än dammsuger den så känns den dammig. Den har helt enkelt gjort sitt!

Idag är en BRA dag!!!   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards