★ 399 gram ★

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lisa - 21 mars 2012 13:12

Tänk att man kan bli så glad av en sån "liten" sak!! Går omkring med ett leende på läpparna. Denise har tagit sitt första lilla steg ut i vida världen!


Om några dagar blir vi ägare till en grön Brio Sing: sittvagn, liggkorg och babyskydd med bas! ÄNTLIGEN har jag gjort slag i saken. Höll ju på att bli galen på mig själv där ett tag!

Av Lisa - 21 mars 2012 09:59

och jag har nog ärvt mammas "snygga" fötter tror jag..

   

Av Lisa - 21 mars 2012 08:16

Bra morgon! Startade dagen med att sätta på en tvättmaskin. Min NYA fina tvättmaskin. Gud så skönt att kunna dra igång ett snabb program, och att slippa det hemska oväsen den gamla förde!! Sen tog jag mig en morgonprommis.. Jag tror det blev nästan 4 km.. Sen hem och byta om och promenixa upp hit och mötas av en lugn, fin sovande och väldigt nöjd liten bebis! Så nu kan jag dricka mitt kaffe i lugn och ro. Det här är första gången jag kommer hit på morgonen och möts av en sovande Denise!!

Vet ni vad.. Inatt vaknade jag klockan två, för jag drömde om barnvagnar. haha. Kunde inte somna om så jag klev upp och satte mig och surfade runt och kollade på vagnar. GALENPANNA!!

Jag har varit inne på Brio Sing ett tag nu.. Gillar den skarpt, och kanon bra paketköp med både ligg, sitt och babyskydd.. Men jag har bara tittat och känt lite på den, jag har inte provstyrt den än. Så det ska jag försöka få gjort idag.. Gillar jag den så finns den på REA för 5995kr för hela paketet..


Blir det varmt idag så ska jag ta med Denise ut så hon får lite frisk luft!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards