★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Jämförelsebilder!

Av Lisa - 3 mars 2012 07:55

 

Fick en fråga om jag kunde lägga upp en bild på hur Denise såg ut när hon föddes, och nu! Det här var vad jag kunde åstadkomma just nu!!  Herre gud vilket stor skillnad!!! Nästan så att jag knappt kan fatta själv att hon var sååååå liten för bara 15 veckor sedan!! 

Vaknade vid sex imorse i vanlig ordning, men bestämde mig för att sova en timme till. Så klockan sju klev jag upp och nu är jag snart redo för dagen. Tänkte ta en morgonprommis, men Fredrik tyckte jag skulle vänta till senare då solen är framme ordentligt så jag får njuta lite av vädret istället. Han är inte så dum min man  

För övrigt så ska jag från och med NU betrakta mig själv som gluten intolerant. Fattar inte varför jag äter bröd när jag VET att jag ALLTID får ont i magen! Åt två mackor till kvällsfika igår och idag är det kört. Magknip deluxe!! Usch och fy. Nä, bättre att hålla sig borta helt och hållet, även fast det är typ det godaste jag vet!


Dax att sätta fart! Ha en bra dag!

 

     

 
 
Malin

Malin

3 mars 2012 08:38

Gud vad sjukvården kan. Hoppas det kommer gå bra för er. Kram

http://malinjonssons.se

 
Ingen bild

Helena

3 mars 2012 08:45

Ja, vilken otrolig skillnad det är!!!! Nu börjar ni ju ha en stoooor tjej :)) Håller tummarna att allt fortsätter gå toppen så ni snart får komma hem med er fina sessa!

 
Erika

Erika

3 mars 2012 09:39

Det är verkligen stor skillnad, det kan man lugnt säga! Och jag kan tänka mig att för dig är det ännu större skillnad som sätt henne i verkligheten, precis som du skrivit förut, - det är svårt att se på bild hur liten hon verkligen var.. Härligt att se att hon snart väger 2kg! :D

http://erikanaslund.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne Kvant

3 mars 2012 09:44

Godmorning på er.
Men vilken skillnad att hon har kämpat sig hit är ett mirakel.Så ni har oxå fint väder idag så härligt.Men jag tror att ni har snön kvar, här blommar Vintergäcken, Snödroppar jag har tom. sett krokos jag tycker det är så härligt så jag spricker nästan.Ha en jätte skön dag.

 
Ingen bild

Ulrika

3 mars 2012 11:34

Vilken skillnad! Man glömmer så fort hur små de har varit! Nu väger hon ju snart 2kg!! Helt otroligt! Skönt att våren nästan är här med, det är ju bästa tiden att komma hem med en liten prematur... Det kommer gå strålande ska ni se. :)

 
Sofie - Mamma till två små

Sofie - Mamma till två små

3 mars 2012 12:53

Vilken skillnad! Som hon utvecklats och växt!

http://lillgarden.blogg.se

 
Ingen bild

Stina

3 mars 2012 14:20

Hej! Tänkte bara tipsa om att det finns ju glutenfritt bröd. Både att köpa färdigt i butik, och du kan även baka själv, om du gillar att pyssla lite med sånt. Kram!

 
Aspiga Celine

Aspiga Celine

4 mars 2012 15:15

Har du skriviot en förlossningsberättelse någon stans. Skulle i så fall gärna vilja läsa den.

http://phantazia.blogg.se

Lisa

4 mars 2012 19:58

I graviditets kategorin finns ett inlägg som heter Sjukdomsförloppet Hellp syndrom , eller nåt sånt. Typ sista inlägget i den kategorin tror jag.. Det är väl det jag har skrivit som jag skulle kunna kalla förlossnings berättelse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards