★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Jag klagar inte ;)

Av Lisa - 9 februari 2012 21:41

Nä, hörni. Jag har inte mycket negativt att säga om den här dagen! Satt här och funderade på om det fanns nåt jag kunde beklaga mig över här i bloggen idag. Men icke!! Bästa dagen på länge! Denise har skött sig prima hela dagen, varit ur cpapen i 5 timmar och bara mått allmänt bra! Jag tog mig iväg till gymmet och gjorde av med lite energi på löpbandet, sen har jag mest spenderat tiden uppe på avdelningen. Mycket pyssel med stomi-påsen som inte vill sitta fast, men det är en skitsak (i ordets rätta bemärkelse), om man jämför med alla andra bekymmer vi haft den senaste tiden!

Eftersom jag inte har nåt att beklaga mig över.. Så sätter jag punkt här och bjuder på några dagsfärska bilder istället! 

         

 
 
Ingen bild

empas

9 februari 2012 21:51

Hon är så himla vacker eran dotter!

 
Carrie

Carrie

9 februari 2012 21:53

Hon är ju underbar lilltjejen :-).

http://carriecarrie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ronja

9 februari 2012 22:10

Oj, vilka fina bilder! Hon är ju en stor tjej snart!

 
Ingen bild

Fabbo

9 februari 2012 22:16

Hej!
Skönt att du fått ha en normal dag.
Jag trodde ett tag att du var på väg att ta till morbror Carls uttryck som han använde när man frågade hur det stod till. "Man kan inte annat än klaga". Han sa det med glimten i ögat. Men iband undrar jag om inte du skulle behöva säga så också.
Det blev ju mycket bra med håret efter att du klippt dig. Men nog fattas det lite innan du blir lika söt som Fia och jag.

/favvo
Kanina hälsar

Lisa

9 februari 2012 22:19

Mycket bra uttryck! Det ska jag använda när allt är pest och pina :)
Jag blir nog aldrig lika söt som "fia" och dig!

 
Sabina tårtgalen

Sabina tårtgalen

9 februari 2012 22:23

Så söt hon är!!

http://www.mammastartor.blogg.se

 
Ingen bild

Camilla Tellvik

9 februari 2012 22:28

Ååååå vad fin hon är!!!!
Gott att läsa att ni har haft en bra dag

Önskar er bara bra dagar

/Camilla

 
Anna

Anna

9 februari 2012 22:47

Det är såna dagar man ska stuva undan nånstans. Denise blir bara sötare och sötare för varje gång...

http://www.wockatzmirakel.blogspot.com

 
Ingen bild

Pia

9 februari 2012 22:49

Vad hon vuxit lilla Denise, snart lika vacker som sin mor och mormor. Följer era framsteg varje dag, även bakslag. Du är så stark Lisa, det du går igenom är tufft, det värsta en mor kan råka ut för. Önskar er all lycka och att allt ska gå bra. Hälsa mormor. Ha det gott, hoppas morgondagen blir lika bra.

 
Ingen bild

Helena

9 februari 2012 23:07

Vilken ljuvligt söt liten sessa hon är! Härligt att dagen varit bra! Kram

 
Ingen bild

Lisa

9 februari 2012 23:07

Ååh mitt hjärta smälter för den här tösa-biten.SÅ SÖT.

 
Ingen bild

Mia

9 februari 2012 23:09

Vilken liten sötnos!!

 
Ingen bild

Jenni - Tildes mamma

9 februari 2012 23:24

Kom ihåg denna känsla:) underbart att ha den mitt upp i allt.
Vilken blick hon har eran prinsessa, det kommer bli något stort av henne:)

 
Ingen bild

Yvonne Kvant

10 februari 2012 06:58

Godmorgon.Här e man uppe med tuppen kan jag säga.har du tänkt på att på det första fotot ser Denise ut att le ända upp i ögonen det är ett annat uttryck i ansiktet. Hon väger väl snart uppemot 1.5kg? Du klär jättebra i ditt nya hår.Här ska det bli lite fest idag för min man har varit bortrest till stora staden (Stockholm) nu i en vecka och han kommer hem idag. Min hund är sjuk så jag tycker det ska bli så skönt när han kan komma hem och torka köksgolv från både det ena och det andra.Vi har (Malmö) fortfarande lite snö och minusgrader här nere i södra regionerna men fåglarna sjunger så härligt Talgoxar och Blåmesar så man njuter ut i fingerspetsarna, våren känns som om den står runt hörnet o väntar. Skånegässen samlas på fälten. Kan det bli bättre.När ni kommer hem blommar nog träd och syren.Bamsekramar till er tre och kämpa på.Man orkar mycket mer än man tror.

 
Ingen bild

Mariana

10 februari 2012 08:55

åhhh så fin hon är denise:=) ni ska ha e stor eloge! men du.. om du inte ha gråtit brytit ihop o kommit igen så hade du inte suttit där idag! du är helt underbar lisa! ni är kämpar allihopa! skickar en stor helgkram till er alla!

Lisa

10 februari 2012 10:08

Tack va snäll du är

 
Lisa

Lisa

10 februari 2012 10:26

Så otroligt vacker hon är. Jag bli alldeles rörd när ja ser alla dessa bilder. Du är också vacker och otroligt stark och duktig Lisa. Eller de är både du och Fredrik . 2 helt underbara föräldrar är vad ni är !
Kram kram!

http://Lisa.wander.se

 
SjungandeMamman

SjungandeMamman

10 februari 2012 12:58

Underbart att läsa! Hoppas alla era dagar blir så bra :)

http://sjungandemamman.blogspot.com

 
Ingen bild

Diana

10 februari 2012 13:48

Kanske på tok för tidigt att säga, men har hon inte fått dina ögon? Tyckte de säg ut lite som de på första bilden :) En stor eloge till er och en ännu större till Denise.

Lisa

10 februari 2012 13:49

å nej! Hon är en KOPIA av sin far.. än så länge ;)

 
Lisa,Love och Moas mamma.

Lisa,Love och Moas mamma.

10 februari 2012 18:12

Så liten men såååååå söt! <3

http://lizadahlberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards