★ 399 gram ★

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Lisa - 28 november 2012 20:16

Ja, det var det de.. Vad ska jag nu fylla mina dagar med? haha. Nä, fy fasen vilken lättnad att jag äntligen har fixat det här! Efter många års väntande, en miljon ansökningar,samtal, prover och läkarbesök och gud vet vad så lyckades man till slut. Nu fattas bara bilen då! Men den ska hämtas inom kort. 

Har nyss varit ute och brummat lite i mammas bil. Behövde storhandla så jag tog ett varv. haha. Kändes faktiskt rätt skumt, och lite olagligt!

Gissa vad som händer nu? Jag ska lägga mig och sova! Är grymt trött och har varit vaken sen tio i fem imorse.

Har ätit dåligt idag så nu sitter jag här med väääääärldens slisksug!! Men om jag borstar tänderna och lägger mig så är det ingen risk att jag sätter tänderna i något onyttigt!


Glöm inte att gilla oss på Facebook!! klicka HÄR för att komma till sidan!


Av Lisa - 28 november 2012 15:18

Made it!!!!! Nu jäklar ska här köras bil! Nisen firar med att mysa lite på golvet

Av Lisa - 28 november 2012 10:16

Vissa leksaker är helt enkelt liiiite bättre än andra!

Av Lisa - 28 november 2012 09:11

Behöver jag ens nämna att jag har ont i magen idag? åååååå.. Önskar att det var över! Tänk att man kan bli så nervös! Vad jag kan minnas så var man aldrig så här nervös för saker och ting när man var yngre.. haha. Och jag som trodde allt skulle bli bättre och enklare när man blev "vuxen".. Antingen hade jag fel eller så är jag inte vuxen än! (tror på lite av båda i det här fallet faktiskt) Nä, skärpning nu! Vad är det värsta som kan hända liksom?

NOG OM DETTA! Nästa gång jag skriver så är jag antingen superbesviken eller väldigt väldigt glad och lättad..


Denise vill inte äta idag.. Nä, hon åt ju så mycket igår så det får räcka tycker väl hon. Provade ge henne gröt vid fem imorse då vi vaknade, men ICKE! Nä, hon somnade om efter en timme och sov till halv nio. Fick i henne halva portionen iaf.. Vi får hoppas på att lunchen blir bättre.


En sån här bil ska jag skaffa sen! Haha!

 


Wish me luck!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards