★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Lisa - 26 november 2012 19:25

Men gud så himla skönt att ha detta avklarat! Plugg, plugg plugg.. NO MORE! Nu är det bara själva körningen kvar, men den är inte lika ångestladdad för mig. 

Nu är jag heeeelt slut! Tänk att det kan vara så jobbigt att vara nervös!! haha. Har ätit på tok för lite idag också så nu är jag slisksugen som fasen! Ja, nån dag måste man ju unna sig nåt gott också. Är den dagen idag?? Njaaa.. Vi får se. Känns lite onödigt.

Denise fick nåt slags nervsammanbrott när vi kom hem och hon skrek oavbrutet i typ en halvtimme. Heeeelt crazy var hon. Men nu sover hon.. 

Imorgon blir det ett besök till sjukhuset. Jag ska ta prover igen.. Varje vecka nu för tiden eftersom mina värden strular. Blir så less på detta, men vad gör man? 

Ringde barnmottagningen imorse och berättade om hur läget är med Denise och hur det har varit i helgen. Fick en telefontid med vår doktor imorgon bitti.. Får se om vi kommer fram till nånting.. Det går ju inte att ha det så här. Idag har jag inte använt sonden en enda gång och hon har faktiskt ätit väldigt bra och inte kräkts nånting!!  

Hon har ätit gröt två gånger, en halv burk slottsgryta (mixad, annars spyr hon), nästan en hel banan och sammanlagt 350ml välling.. Det är bra för att vara Denise.. Men kanske inte särskilt bra egentligen..

Nu måste jag nog lägga mig på rygg en stund!!

Av Lisa - 26 november 2012 16:50

Av Lisa - 26 november 2012 10:06

God morgon på er! Eller tjah.. Go middag för oss. Har redan hunnit träna, promenera, äta både frukost och mellis.. Laga lunch och middag, duscha och lite annat smått och gott som behövde göras här hemma.

Nu sitter jag och ringer lite nödvändiga samtal.. Så trevligt när man har plats 427 i kön! haha! nä, tur dom har uppringning på F-kassan iaf. Hade ALDRIG suttit och väntat!

ja, snart sticker vi iväg! Är typ så nervös så jag håller på att dö.. Huvvaligen. Kan bara tänka mig hur nervös jag kommer va på Onsdag!!! Ojojoj!


Alltså ni måste kolla på den här filmen.. Ni kanske yucker jag är hemsk, men det var bara så komiskt.. Denise har kommit in i en fas då hon blir rädd för vissa ljud. Häromdagen fick hon för sig att det var livsfarligt när jag sa åååååå! Jag kunde inte låta bli att filma! Precis efter så ställde jag mig i duschen och hon fick sitta utanför i gåstolen.. Och så råkade jag nysa.. Hon blev HEEEELT förstörd och jag var tvungen att kliva ur duschen och plocka upp henne och trösta henne. Lill skrutten!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards