★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Lisa - 22 november 2012 21:08

         

Mysig kväll på stan! Eldshow och ljuständning! Vi skickade iväg 200 ljuslyktor upp i himlen och det var såååå fint, och sedan tändes årets julbelysning! Hela stan var nedsläckt och det var 1000 mashaller tända i hela stan.


Vad har vi gjort idag då? Jo, allt som vi hade planerat.. eller JAG hade planerat. Fast mitt pass på gymmet blev lite si sådär.. Tänkte först gå dit efter jag pluggat.. runt ett, men då var det så mkt folk där så det kändes inte så lämpligt, så vi gick hem och käkade istället. Gick dit efter vi varit på psyk istället, men då hade ju Denise redan varit så duktig och suttit stilla i en timme så då hade hon ingen lust å va me. Så det blev ett snabbt pass. Hann iaf med 2 biceps och två tricepsövningar och 15 minuter intervaller.

Har äntligen hittat nåt som Denise gillar idag! Köpte Danonino drickyoghurt som jag blandade med lite grädde och hon har druckit TVÅ flaskor!!! Nu innan jag la henne så drack hon nästan en hel flaska, och nästan en halv portion gröt. Mycket bra för att vara Denise!   

Imorgon är det Fredag!! Benpass på gymmet och lite plugg, sen tänker jag ALDRIG mer öppna den där jäkla teoriboken igen! Ja, om jag nu inte råkar misslyckas på Måndag, men det tror jag inte.


Av Lisa - 22 november 2012 14:48

Här kan man roa sig med att blogga och göra söta bilder på det bästa man har!

Av Lisa - 22 november 2012 06:42

 

God Morgon har fått en ny innebörd! 10 timmars sömn!!! Slå den om ni kan! Gick och la mig i sängen klockan sju igår och somnade efter en stund och vaknade halv sex av att Denise låg och daddade i sängen. Hur skönt?? SKÖNT!!!  Ser ni vad hon ser stor ut på bilden när hon sitter i sin bumbostol på en vanlig stol? Men hon satt bara där i 10 minuter sen började hon tippa mer och mer och orkade inte riktigt.

Jag var sugen på GRÖT imorse! Så det fick bli en "vanlig" havregrynsgröt.. (hur vanligt det nu är att ha proteinpulver i gröten) Såååå gött i lilla maggen!

Nu ska vi sega på lite här hemma och förbereda lite mat och grejjer inför dagen. Kl nio kommer mormor och tar plutten medans jag pluggar nån timme, sen beger vi oss direkt till gymmet. 

På eftermiddan ska Denise få följa med till ett oväntat ställe. Jag vet att många skäms för att prata om sånt här, men det gör inte jag. Jag tycker inte att det är konstigt eller skamligt på nåt vis. Snarare tvärtom!! Varför gå omkring och må dåligt när det finns hjälp att få?  Jag går ju och pratar en gång i veckan med en kvinna på psyk. Känns alltid väldigt bra när jag kommer därifrån även om det alltid känns skitjobbigt att gå dit. Förra gången så bestämde vi att nästa gång ska jag ta med mig Denise dit, och även en bild på henne när hon var nyfödd.. Det blir lite annorlunda.. Men det går nog bra!

Ha en bra dag alla! Det ska vi ha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards