★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Lisa - 23 november 2012 21:54

Ja just det ja! Brudar (ja, killar också) Ni som gillar kosttillskott, proteinpulver, bars, drycker, träningskläder...

Hos Sportkost får ni just ni 10% rabatt på hela sortimentet! Ange rabattkod: "natasha10" Erbjudandet gäller året ut, så skynda fynda!

Av Lisa - 23 november 2012 16:35

 

Baka baka liten kaka! Inspirationen (som vanligt) från Tasty-Health men jag tillsatte (julen till ära) Pepparkakskrydda! Tänkte ju egentligen baka nyttiga pepparkakor, men jag hade inte allt som behövdes, så jag körde på det här receptet istället.. Har inte smakat än, men dom luktar iaf väldigt väldigt gott!

Ett benpass på gymmet imorse.. UTAN energi! Fy så svag jag var idag! Vet inte vad det är med mig den här veckan. Sååååå svag! Jaja, bättre lycka nästa gång. Sprang snabbt hem och duschade och utfodrade oss båda och sen packade vi med oss lunch och gick ner och satt på körskolan och pluggade det sista.. Nu känner jag mig nöjd!

Tänker inte plugga en minut till nu, för då kommer jag bara krångla till allt ännu mer i min dampskalle!!

Tog en sväng på stan och shoppade lite! kunde inte låta bli att köpa Jul-outfit till plutten och även en liten klänning som hon ska få ha när vi ska på dop nästa Lördag

 

SÅÅÅÅÅÅÅÅ söta!!! Och vad fick mamma då? Ja, jag köpte nånting som jag har användning av i köket istället!

 

Kläder kan jag köpa när jag blivit smalare   

Cocosoljan använde jag i kakorna jag bakade! Jordnötssmör kan man ju ha till mycket, och det är ju även väldigt lätt att göra själv. Men nu var det extrapris på den här stora burken så jag slog till! Beställde även hem mandelsmör.. Lite dyrt med sånt här, men det kan jag unna mig fär jag kämpar så hårt hehe!

Trevlig helg alla! Jag tänkte unna mig ETT glas JP ikväll, bara för att jag kan! mmmmmmmh

Av Lisa - 23 november 2012 07:19

Aj lajk this mååårning!  Denise åt en JÄTTEBRA frukost! Och jag med för den delen!

 

Vaniljpannkakor med chokladkräm till mamma och Banangröt och gräddig Danonino till Nisen!

Vi är mätta och belåtna!

Igår gjorde vil jul i vårt hus PÅ RIKTIGT!

 

Mys Pys säger jag! Men nu är det dax att bege sig mot gymmet!! Benen ska mosas!  Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards