★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Lisa - 6 november 2012 20:07

Ont i öronen!!!!? Vad är detta! Har precis slagit ner min feta röv här hemma i soffan. Har varit och kört ett litet konditionspass a´la Sh´Bam på gymmet och nu har jag lagt lilla plutten och sitter här och är sugen på nåt gott! Kan man bli annat när man bara går och funderar på tårta hela tiden? Nä, nu lägger vi det där på hyllan ett tag tror jag! Det är ändå en vecka kvar till ettårskalaset!

Var på fresks idag med Natasha och passade på att kika på vilka tapeter jag ska välja till v-rummet.. Vet ju ungefär vilka man brukar få välja mellan och jag hittade en som skulle passa perfa här!

 

Gillar när det är lite glansigt.. Mönster som syns, men ändå inte! Tapeter ska vara enfärgade enligt min smak.. (INTE grå med vita stora blommor (som jag har nu). Eller som i sovrummet: gul/vita med små rosor) Men gärna med lite olika material. Älskar dom med sammetsmönster på, men dom är nog lite väl lyxiga för Solatum hehe!

Blir en tidig kväll ikväll! Känner mig helt färdig faktiskt.. Men vad kan man förvänta sig när man kliver upp så förbannat tidigt varje dag??

     


Av Lisa - 6 november 2012 15:39

Min dotter har HUMÖR! Hon har kommit in i en ny fas nu. En fas då hon blir jävligt förbannad när hon tappar saker eller inte når dom! När hon ligger i babygymmet så sträcker hon sig efter sakerna och skriker rakt ut för att hon inte kan få ner dom! Jag har sprungit dit flera gånger och trott att hon gjort illa sig eller nåt. haha

Spånar efter roliga tårtor och fyllningar och jag som är centertorsk hittade ju den PERFEKTA fyllningen i Sabinas blogg  Mamastårtor   

Men jag ska kika runt lite mer innan jag bestämmer vad det ska bli. Den dagen ska jag iaf äta tårta! Då ska jag fuska och svulla lite smått! Denise fyller bara ett år EN gång! hehe. (bra ursäkt)


Nä, nu måste vi sätta fart här! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards