★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Lisa - 25 mars 2010 21:44

Fattar ni hur fort tiden går! Jag tycker det var nyss som vi bestämde oss för att gifta oss, och nu är det bara 3 månader och två dagar kvar!!

Igår skickade jag iväg en massa bröllopsinbjudningar. Både e-kort och vanliga traditionella! Det börjar närma sig och jag längtar så mycket, samtidigt som jag är så nervös så jag håller på att dö! Tänk om man skulle få magsjuka precis då, eller om man skulle få värsta böldpesten eller blåsor runt hela munnen! haha. Snacka om katastroftankar! hihi.

Den 10 april åker vi iaf till Umeå där jag förhoppningsvis kommer hitta min klänning :)  Jag kommer vara så stressad och jag ser min beslutsångest framför mig, men med mor och syster som smakråd så kan det inte bli fel!

                 

   

Av Lisa - 25 mars 2010 17:35

          

Av Lisa - 25 mars 2010 11:57

Mamma har sålt sitt hus!! Jippie! Så nu söker hon lägenhet i stan. Så är det nån som vet av en trea eller en fyra i Sollefteå så säg gärna till!!!

Av Lisa - 25 mars 2010 10:34

Vaknar upp med en jäkla hosta! Urs, känner mig inte alls på topp idag, men jag slänger i mig lite frukost och känner mig genast lite piggare. Dock inte så pass pigg att jag går på gymmet, det fick bli ett Zumba-pass här hemma istället. Det var ganska längesen sist, men jag börjar bli lite less på det. Man kan varenda steg, varenda trumslag utantill och man vill bara spy på den där jävla Betooooo!

Det är snöoväder, så jag funderar på  om jag ska skona Mini från en promenad. Hon gillar INTE att bli blöt och kall.. Själv så måste jag ut ändå eftersom jag måste upp på sjukhuset. Har skjutit fram det tillräckligt länge nu. Ska ta en massa prover som ska upp till Umeå och jag är alltid lika nervös att det ska visa nåt dåligt, tror det är därför jag bara skjuter på det hela tiden.


Här kommer bilder på lite nya projekt här hemma.. Den där 'sitt tunnan' måste målas en gång till, den är lite fläckig.. Men jag har inte orkat :)


    

Nu ska jag rycka upp mig och försöka göra mig klar för dagen.. Har inte så stor lust att kleta på mig en massa smink och gå omkring och vara snygg, men jag ska göra det ändå så jag inte skrämmer nån stackare!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards