★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Lisa - 16 mars 2010 17:49

Då satt man här igen då! Har precis suttit och kollat på en massa kläder på en massa olika sidor och jag vill bara ha och ha och ha. Men min erfarenhet säger ju att det faktiskt är bättre att PROVA kläderna innan man shoppar. Jag lyckas oftast bli besviken när jag beställer.. Men.. Jag är ju ganska bekväm av mig. Kan inte röra mig om inte mina kläder är bekväma. Så jag är en riktig leggings torsk. Jag minns inte när jag köpte ett par BYXOR sist!?!?! Och leggings passar ju alltid, dom behöver man inte prova, så jag beställde  några.

    

Dom här fick det bli!

Billigt och bra mode tycker jag.. Kul att det finns lite olika nu, med detaljer, smyckningar osv.. Det gillar vi bekväma flickor ;)

Har varit och hälsat på Andrea idag. I den nya fina lägenheten! Men nu tycker jag faktiskt att det är dags att lill tjejen kommer ut! Vi har väntat länge nu ju!! Spännande tycker jag. Själv vågar man ju inte.. inte än.. neeee.. Det får bli en senare fråga för den här familjen!


Nu får det bli kaffe, en bit mörk choklad och lata sig framför tvn.. Gubben lär ju inte komma hem än på ett bra tag.. Han är nog helt fast i det nya spelet, så!



Av Lisa - 16 mars 2010 13:06

Jomen goddag alla fina människor! Känner mig pigg och glad även denna dag! Vaknade halv åtta och klev upp och gick iväg på gymmet. Körde ett lite annorlunda konditionspass idag. Först en halvtimme på löpbandet med IncLine: 10, så det var rätt mycket uppför. Svettigt! Sen gick jag vidare till OrbiTreken och testade att köra intervaller med reverse. Alltså att man kör 3 minuter framåt, tre minuter bakåt osv.. Kändes som det tog ganska bra bak på röven, så det ska jag fortsätta köra lite då och då!

Sedan följde vi planeringen för dagen. Hem och duscha och sen gick vi ner på stan. Fredrik fick köpa sitt efterlängtade spel som han så gärna velat ha, så nu är han glad (och självklart så är han hos Jonas o spelar för fullt)

Vi tog en tacobuffe´på Hullsta, som för övrigt blev min sista lunch på ett tag. För nu har jag nämligen köpt ett proteinpulver som jag ska ha som lunch i ett par månader. Soyaprotein och nästan inga kolhydrater. Det enda dåliga var att det inte är smaksatt, men man kan ju alltid mixa ner lite jordgubbar eller nåt, så man får nån god smak.. Så imorgon börjar jag med 'mitt nya liv'.. Måste ju få en kickstart nu när jag ska ner i vikt inför bröllopet. Det har ju stått ganska stilla på vågen ett tag, så jag provar nåt nytt. Det är inte så mkt jag ska ner. Ca 5kg bara.. Och bara jag lyckas hålla mig ifrån kvälls svullandet så tror jag att jag kommer gå ner ett par kilo bara av det. Men som sagt så är det ju det som är THE HARD PART!! Min bakning, mina älskade kladdkakor och socker i mängder.

Wish me luck! Jag SKA fixa det!!


Hey Hey. Lisa fotar sig själv. Man ska inte va blyg hahaha

  

Ha nu en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards