★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Lisa - 19 mars 2010 20:56

Nä det här blev ingen bra dag.. Känner mig deppig, trött och slut och har ångest och hjärtklappning!! Vill bara dra täcket över mig och gömma mig! Var ju sugen på att gå ut eller iaf gå iväg till Jonas en sväng. (fredrik är där).. Men jag pallar inte. Känner mig så less. Orkar inte vara bland folk..Va ska ja dit och göra? Va är det för kul på krogen då? Bara en massa idioter som skriker, snubblar och kommer alldeles för nära när dom ska prata med en.. Nä, jag tappade verkligen sugen.

Blir så less på mig själv också. Har verkligen VRÄKT i mig allt onyttigt jag kommit över idag och det känns INTE bra.. Jag ångrar mig efteråt, blir sur på mig själv och känner mig värdelös, tjock och ful.. men efter en stund så sitter jag bokstavligt talat med fingrarna i kakburken igen. Jag tror att jag på nåt vis försöker äta bort ångesten eller nåt.. Fast det blir ju bara värre!! Det är ju nåt slags destruktivt beteende det där.. Men man är ju missbrukare ända ut i fingerspetsarna.

Måste tänka på att göra saker som är bra för mig!! Varför gör man saker som man vet att man mår dåligt av? Det kan väl aldrig vara riktigt normalt?


Nä, det blir en kort kväll det här. Vill mest bara att den här dagen ska ta slut så jag kan vakna upp till en bättre dag imorgon!

 

Imorgon ska jag vakna med ett leende på läpparna. Jag ska Fånga dagen, njuta av livet och göra saker som jag mår bra av!

Av Lisa - 19 mars 2010 17:11

Oväntat besök.. Haha. Hade glömt logga ut och då passade brollan på att slinka in med ett inlägg. Per jag vet att du så gärna också vill ha en blogg, så du kunde inte motstå!!!

Var och tränade i morse iaf och det känns i hela kroppen. Det värker i händerna till och med! Men sen sabbade jag ju träningen med att äta en massa kakor och godis. Men det är ju fredag så. Nu står middagsmaten i ugnen och jag har skickat iväg Fredrik på bolaget.. Vet inte om jag ska dricka ikväll, men det kan va bra att ha några öl hemma om man skulle få för sig att hitta på nåt kul sen :)

Fick ju höra att pappzen och co skulle spela på 51:an ikväll, så lite små sugen är man ju att gå dit och lyssna på dom. Det var längesen sist faktiskt. Men vi få se vart det bär hän..

Ha en trevlig fredag!

Av Lisa - 19 mars 2010 12:56

hej hej .. jag är dagens gäst bloggare.. idag har jag spelat xbox trehundrasextio .. det var roligt .. ne nu ska ja fika ..

xoxo per

Av Lisa - 19 mars 2010 08:51

GodMorgon mina vänner! Har varit vaken sen kvart över sju. (pensionärsvarning)

Telefonen har gått varm hela morgonen. Jobb sms, samtal, bokningar, avbokningar osv.. Skulle jobba ikväll, men kom på att det nog inte var så bra eftersom jag varit på magsjuke avdelningen, så jag avbokade och tog ett pass på Måndag istället.. Men nu ska det nog inte behövas fler samtal eller sms tror jag.

Gjorde super god frulle idag! En protein-smoothie med Turkisk Yoghurt, jordgubbar, keso och ägg. Supergot blev det och till och med Fredrik skippade sin vanliga ägg frukost och drack smoothie istället.. Mättande gott och nyttigt!

Nu blir det snart en tripp till gymmet tror jag.. Det är ju så tråkigt väder så någon promenad är jag inte sugen på..  Ha en bra dag!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards