★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Lisa - 29 mars 2010 15:02

Fick en trevlig start på dagen. Eller inte. 06.50 ringer jobbet och undrar om jag kan komma och jobba, och jag säger ju sällan nej så jag stapplade mig upp ur sängen och gjorde mig klar för en riktigt slitsam dag! Urs och fy. Jag var så trött av alla mina mediciner och det var full fart och lite personal, så när jag skulle hem var ja så trött så ja satt kvar i personalrummet en stund innan jag ens pallade gå hem. Känner mig sådär ofräsch idag, blä! Slängde mig direkt i duschen när jag kom hem för det kändes verkligen som om hela jag var smutsig och kladdig och full med baciller. Men det hjälpte inte, känner mig fortfarande grisig på nåt vis.

Fick paket idag från bubbleroom! Det är alltid lika kul!! Så jag har iaf nya byxor på mig nu, och ikväll åker nya mysdressen på! Älskar velour-dresser så jag var bara tvungen att beställa en till! Fredrik fick en turkos pike´tröja som passade hur bra som helst! Min fina gubbe :)

Har beställt tid hos tandläkaren nu, för nu MÅSTE jag verkligen gå dit. Jag avskyr det, men jag känner att det är dags. Så nästa onsdag får vi se hur många hål jag lyckats få den här gången.. Jag gissar på 3st!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund. Får väl se om man orkar göra nånting vettigt senare, men just nu känner jag mig nästan svimfärdig. Och allergin är fortfarande inte riktigt borta. Nässelutslag både här och där och det hettar på kroppen. Det är nog därför jag är så trött egentligen.



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards