★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Lisa - 3 mars 2010 10:26

God dagens everyone! I den här familjen så har väl halva dagen redan gått känns det som.. Har hunnit med ett gym pass och några ärenden på stan. Nu är jag i full gång med lunchen. Börjar jobba klockan ett, så det känns som om man vill hinna med ett och annat innan man sticker iväg.

Var tvungen att plocka ut mediciner idag. För 400kr,, aj aj. Det svider alltid lika mycket, men det är ju livsnödvändigt och man får trösta sig med att man snart är uppe i frikort igen, så ofta som jag handlar. Det är dyrt att vara sjuk!

Har iaf ett nytt tillskott jag ska börja med nu! PABA.. De flesta kanske förknippar PABA med muskelbyggare och anabolamonster. Och det var väl en sån sida jag fick lov att beställa det från också. Men det är nämligen så att, jag tror att det var 70% av de som provat PABA som har SLE blev bättre i sjukdomen! Fast då åt som en väldigt hög dos. Men jag tycker det är värt att prova iaf.. Det ger ju bla ett kraftigt sol skydd, och solen är ju ett stort problem för oss som ha SLE..  Ja, som sagt så är jag villig att prova allt  bara jag får fortsätta att må bra. Haha, vet inte hur många mediciner och vitaminer och tillskott jag äter just nu, men många är det!!

Nä, nu ska jag äta lite lunch här.. Broccoli, ägg och korv..  Ha en bra dag!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards