★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Lisa - 8 mars 2010 14:27

           

Snygga bilder på snygga människor :) Visst Olivia?  

Idag har jag varit på stan och grejjat lite. Spenderade en STOR summa pengar på ett par örhängen.. Hela 9.50:- hiih.. Det kallar jag REA!! Gick och strosade lite för mig själv och kikade på alla nya kläder som kommit in (som jag inte ska köpa just nu) Sen gick jag in på Hårtesten och pratade lite med Malin om bröllopet. Så nu har vi bokat in en tid för att prova ut frisyren.. Inte förrän i mitten på Maj, men det är bra att va ute i god tid! Hon kommer även att sminka mig, det är lika bra. Man lär ju va så nervös själv så man inte ens kan hålla i en mascara utan att kleta ner hela ansiktet! Och Malin vet vad jag har för stil och vad som passar mig, så jag är inte det minsta orolig kan jag tala om!

Sedan ringde jobbet... Och jag blev inbokad på ett natt-pass nu inatt, så nu har jag legat här på soffan och försökt sova, men det GÅÅÅÅR INTE! Annars brukar det inte vara några problem att slumra en stund mitt på dan, men bara för att jag vet att jag nästan MÅSTE sova om jag ska hålla mig vaken i natt så går det såklart inte.. Men jag har legat en timme och lyssnat på meditations musik och njutit! Att man inte gör det oftare. Det är verkligen lugnande!


Nä nu ska jag räv sova lite.. Fake it til u make it

Av Lisa - 8 mars 2010 11:39

God dag i alla stugor! Jag känner mig  pigg och glad idag.. Hopp om livet! Blev väckt halv sju i morse av att telefonen ringde och dom undrade om jag kunde jobba... På ett ställe där jag inte ens är inskolad. Det blev ett nej, för det känns lite dumt att komma och jobba och inte ens veta vad dom boende heter. Då kan man ju inte ens visa dom till sina rum.. Men jag ringde chefen och vi bokade in ett par inskolningsdagar, så från och med Torsdag så är jag fit 4 fight även på den avdelningen.

Har nyss varit och tränat.Det luktade så in i helvete mycket svett på gymmet idag så jag stod nästan inte ut!! Fyy faan. Folk kan väl duscha, eller iaf använda DEO???? Jaja, jag överlevde iaf. Nu ska iaf jag duscha. Sen ska jag på Arbetsförmedlingen på nåt möte.  Ha en bra dag alla!  CIAO!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards