★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lisa - 9 mars 2010 21:41

Börjar känna tröttheten smyga sig på kan jag lova!

Det blev ju trots allt bara 4 timmars sömn, så det ska bli skönare än nånsin att få krypa till kojs i kväll!

Idag har jag haft en lugn och skön dag. Legat på soffan och degat. Tog en låååång varm dusch och tog typ en timme på mig att fixa mig i ordning. Det är ju så skönt att bara pilla på i lugn takt med alla bestyr!

Blev så sugen på nåt gott idag efter vi ätit middag, så jag kunde inte låta bli att baka en kladdkaka.. Men jag hade ingen grädde, så jag tog gräddfil och hällde i socker och kakao.. lite skeptisk var jag, men fasen vad gott det blev. Det smakade precis som chokladpudding!!

Fick som vanligt dåligt samvete efter jag ätit, så jag tog en rask powerwalk broarna runt för att lätta på ångesten lite.

Har en väldigt otäck hjärtklappning just nu och jag vet fan inte vad det beror på.. Men det känns lite läskigt faktiskt.

Jag blev inte gräsänka trots allt. Fredrik ångrade sig och hade ingen lust att föja med Björkarna till stugan när inte jag skulle med, så han blir hemma :)


Bjuder på en bra låt som jag hörde på Tv idag. Fastnade för den totalt!


Av Lisa - 9 mars 2010 12:31

God Morgon säger jag! Natt arbetet gick över förväntan. Hade mina små trött perioder, men inte så att jag somnade eller nåt. Fast runt klockan tolv kom värken krypande och jag kunde knappt röra handlederna. Men ett par alvedon botade det i några timmar, sen kom värken tillbaka strax innan jag skulle gå hem. Så jag känner att, visst kan jag jobba natt nån enstaka gång, men det är inget min kropp gillar, så jag ska nog försöka hålla mig mest till dagtid om jag ska hålla mig frisk! Hör ni vad duktig jag är som lyssnar på min kropp!!??

Nu känner man sig sådär lagomt seg och mojsig, men är ju ledig idag, så det gör inget.

Tänkte skicka iväg Fredrik med min familj till stugan imorgon. Själv kan jag inte följa eftersom jag ska jobba, men jag tycker han ska hänga på dom och åka lite skoter ändå! Det blir ju bara tråkigt för han att sitta här hemma ändå.

Nä, nu ska jag svulla lite.. Är sååå sugen på nåt sött och gott, men jag ska låta bli. Det får bli fisk och potatis istället!

Ha en fortsatt bra dag alla!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards