★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Lisa - 5 mars 2010 22:49

..full of food!! Ja det känns som om jag ätit för en hel arme´idag. Så mätt är jag! Kycklingen blev hur god som helst, så det blev såklart två portioner :) Olivia åt lite med oss också, sen gick hon hem och åt en gång till!!! Efter ett tag gick vi upp och hämtade henne igen och hyrde Bröllopsfotografen.. Så här har det setts TV och svullats popcorn och nötter (och ett par snoddas) hela kvällen. Tog nyss en liten prommis så Olivia slapp gå hem ensam, men nu tänker jag inte röra en fena på resten av kvällen!! Magen är som ett trumskinn och jag bara längtar efter att få gå å lägga mig i min sköna säng!

Imorgon blir det som sagt jobb.. Så jag hoppas man kan somna ikväll nu då. Igår vette fan vad det var för fel på mig. Jag kunde inte somna! Vred och vände och blev irriterad på Fredde som snarkade som en gris. haha. Klev upp och drack varm mjölk och försökte till slut att räkna mig till sömns.. Men icke... Efter några timmar så var det löst, men ändå! Finns det nåt värre än att ligga sömnlös?

Nä hörni, sov gott!!

Av Lisa - 5 mars 2010 13:10

God dag everybody! Solen skiner idag med, och man blir bara såå glad! Tog en prommis upp på Remsle i morse och handlade på Ica där uppe. Vi ska äta kyckling med cashewnötter ikväll.. Mumma!

Sedan gick jag ner på stan för att möta upp Linn och ta en fika. Hon är ju bara så rolig. När jag mötte henne så sa hon att hon hade en present åt mig..

    

                         

Hihi. Ja alla ni som känner Fredrik vet ju att hans 'nickname' är Dexter. Så det var ju väldigt passande. Vad förvånad han ska bli sen när han kommer hem och jag går omkring med det här linnet på mig ;)  Det tackar vi Linn för!

Imorgon blir det JOBB också! Fick en förfrågan idag och självklart tackade jag JA! Så det kommer bli det första riktiga arbetspasset! Skönt att få komma igång!

Nä nu ska jag diska och plocka i ordning lite här hemma, så vi kan ha lite mys pys här ikväll.. Imorgon bitti kommer mamma med alla vovvarna som ska va här i helgen.. Det blir Fredrik som får ta hand om dom hela dan eftersom jag ska jobba. Undrar vad han tycker om det?

See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards