★ 399 gram ★

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 10 mars 2013 14:36

 

Idag skulle den här lilla skruttefisen fylla ett år om hon hade kommit på beräknat datum! Så vad ska man säga? Känns ju fel att säga grattis på ettårsdagen egentligen, och kalas har vi ju redan haft.. Så jag får hylla henne med det här lilla inlägget istället.

Hipp Hipp Hurra på din "tänkta" ettårsdag! Mamma älskar dig MEST! 

Av Lisa - 9 mars 2013 23:14

Kanske inte rätt låt. Men definitivt rätt kille! Så jävla kul när någon blir sådär genuint förvånad och glad!
Ja jag har tittat på mello.. Som typ resten av alla svenne bananer här i landet. Ätit äcklig mat från en skitpizzeria, ätit alldeles för mycket godis, umgåtts med mina syskon. (utom en) och bara slappat.
Nu sover både Nellie och Denise sött på varsin sida om mig och jag själv slocknar nog också strax!
Måtte dessa hemska tänder få spricka fram snart! Ikväll var min dotter ingen prinsessa kan jag lova.... Uuuh vilken arg bebis!!

Av Lisa - 9 mars 2013 08:38

Lördagmorgon in da house!!! Full rulle, ingen vila, ingen ro! Ja, jag har då inte sovit många timmar inatt. Gick och la mig vid elva men sen blev det att jag satt och pratade i telefon i 1.5 timme... Och sen.. Ja, då kom det nån skum typ och ringde på dörren.. Plingade, plingade och plingade och gav sig inte. Det var ingen jag kände.. haha. Ja, hur som helst så somnade jag nog inte förrän efter tre nån gång, och klev upp strax före sju.

Svettig morgoncardio idag! Trampade på med lite intervaller idag för omväxlings skull och avslutade med armhävningar, plankor och lite crunches.. Vem har sagt att man måste till gymmet för att träna?? Visserligen så hade jag väl tänkt att gå dit senare idag också, bara för att jag trivs så bra i den miljön, hehe.

Igår hade jag familjen här på Tacos! Sen stack jag, Nellie och Denise till Natasha och tittade på Gladiatorerna och åt det obligatoriska fredagsgodiset!

   

Svinkallt ute idag.. Men vi ska nog ta oss ut ändå. Måste ju hitta på nåt nu när man har en åttaåring här hemma med oss...

Av Lisa - 8 mars 2013 12:28

Badhuset med tjejerna

Av Lisa - 7 mars 2013 20:49

Sådärja! Då har man städat och gjort fint här som vanligt på kvällen.. Och vi hinner bara kliva upp imorgon så är det stökigt igen. Sånt är livet!

Idag åkte jag och mammzen till Långsele (byn där jag växte upp) och promenerade med vovvar och vagn och tog en lien fika på samlingsplatsen Konsum hihi. 

Köpte mig ett par nya blommor till vardagsrummet. LEVANDE blommor alltså! Får väl se hur lång tid det tar innan jag mördat dom..

Denise hostar och snorar men det har inte blivit värre, så det känns som att det är en ganska skonsam förkylning hon fått. Mest bara nästäppa. Det är bra!! Känns det bra imorgonbitti så sticker vi på Aquarena med morbror och kusinen.. Hon gillar ju att bada, så det blir nog mysigt!

Var på gymmet idag i vanlig ordning.. Kände mig heeeelt slut efter passet och var helt darrig i hela kroppen.. Antingen är jag inte riktigt kry eller så körde jag helt enkelt väldigt hårt..hehe. Det blev bröst/axlar/triceps idag och jag fick till ett snabbt och effektivt pass.

 

   

Av Lisa - 7 mars 2013 17:52

Av Lisa - 7 mars 2013 07:51

God morgon i stugorna! Min lilla stumpa är inge pigg.. Hon är såååå förkyld och bara hostar och hostar och är helt genomtäppt i näsan. Fast det är värst på natten. Men så är det väl jämt när man är sjuk..

Igår hamnade vi hos brorsan. Jag hjälpte till att tapetsera barnrummet, vi käkade middag och drack lite öl och vin. Mamma är ju rolig hon och dokumenterar allt och lägger upp på facebook, så nu har jag snott några bilder här.

 

Japp, så här kan det se ut mitt i en renovering! Denise somnade mitt i kaoset, men hon sov så gott även fast vi levde rövare!

Idag får vi nog försöka hålla oss hemma och ta det lite lugnt. Kurera lilla stumpan och bara mysa.. (säger jag nu.. om några timmar klättrar jag på väggarna)

 

Så här ser Denise ut jämt nu för tiden... Tungan rakt ut. haha. Vet inte vad hon har fått för sig, om hon kanske känner sina tänder eller om det kanske är för att hon är täppt i näsan eller nåt.. Det ser ju onekligen lite muppigt ut.. hihi

Av Lisa - 6 mars 2013 13:24

Kolla in

Vagabonds nya kollektion


Har ni kikat på vårkollektionen??? Om inte, så GÖR DET!!! Jag har hittat många möjliga "offer"  som gärna får pryda mina fossingar framöver!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards