★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Lisa - 29 mars 2013 09:19

Usch och fy va less och trött jag är! Varför kommer alltid all skit på en och samma gång?? Bilen, datorn, kronofogden.. Samtidigt som Denise är inne i en "skrika,bråka, och vägra sova-period" och jag är tröttare än tröttast och bara allmänt less. Känns som om jag typ vill gräva ner mig i ett hål eller låsa in mig på toaletten och aldrig mer komma ut.. Samma sak varje vår!! Nä, upp med hakan nu!!

Nu skulle den där stödfamiljen sitta fint.. Synd att allting ska ta sån tid att få till.. Känner mig iaf verkligen inte som en bra mamma när jag bara är sur, irriterad och trött..

Försöker trots allt göra alla vanliga saker.. Även fast jag bara tycker att det känns onödigt så gick jag till gymmet imorse.. (GICK, eftersom jag inte har någon bil just nu) Skönt faktiskt med en promenad, och skönt att träna, men jag har ätit så mycket skit hela den här veckan så jag tappar liksom gnistan..


Nä, som sagt: UPP med hakan. Nu ska jag försöka göra mig lite fin och redo för dagen.. Syrran kommer ju idag!! Och i eftermiddag ska vi på Påskmiddag, så jag ska inte sitta här och gräva ner mig!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards