★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Lisa - 31 mars 2013 21:47

Kanondag idag!!! Vädret iaf.. Annat med mitt humör som varit lite si och så.. Usch, jag har känt mig sur och irriterad nästan hela dagen idag.. Sådär less på det mesta faktiskt..

Var iaf på gymmet imorse med mina syskon!

 

Var ju tvungen att ta en muppig gruppbild också bara för att visa upp oss haha! Vi är lite halvlika varann kan jag tycka!

 

Fisen har varit på bra humör mest hela dagen idag. Hon triv så bra med sina kusiner och jag tror det är nyttigt för henne att få träffa barn i olika åldrar så mycket som möjligt.. Bra att förbereda henne lite inför förskolan.. 4 månader kvar tills hon ska börja!

 

Gjorde lite fint inne på muggen nu på kvällskvisten.. Det ska väl vara fint där också antar jag :P

Nu är min bil äntligen fixad! Tack grabbar för det!!! Nu hoppas vi den går igenom besiktningen!


Nä, nu är det dax för sängen!! 

Av Lisa - 31 mars 2013 08:14

Av Lisa - 31 mars 2013 07:38

       

God Morgon!!! (har fått syn på en fluga som flyger omkring i köket och det är sååååå spännande)

Nu känns det som att man fått sova ut lite iaf.. Men det är ju såklart mest för att vi ställt om till sommartid inatt..  Så när Denise vaknade 06.20 så var ju klockan egentligen bara 05.20 men men.. Så är det... Det är en "vakna-tidigt-period" helt enkelt!

Nu får vi försöka födriva tiden lite här hemma innan det är dax för ännu ett pass på gymmet med syskonen!




11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards