★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

zombie

Av Lisa - 23 november 2011 17:47

Jag önskar att man kunde skriva vad som helst.. Men vissa saker går inte att skriva så här öppet.. 

Känner mig totalt sviken och ensam. Ungefär som att allt det här är mitt fel. Jag kämpar hårt här, jag är skör som en tråd och jag orkar inte , men vad har jag för val? 

Jag är en zombie just nu.. Känner mig död inombords..

 
 
Ingen bild

C

23 november 2011 18:01

finafinafina lisa...om jag vore hälften så stark som du så skulle jag va nöjd.. Jag önskar jag kunde göra nåt för dej.. finnas där för dej.. men här ä jag å vi känn ju int ens varann men jag har dej i mina tankar dagligen endå.. vackra fina underbara kvinna, va ska man säga?! va ska man göra!? Kämpa på!!! Kraaaaaaaam

 
Tesa

Tesa

23 november 2011 19:03

Hoppas så du ska få må bättre snart, att det blir bättre för er allihop, hela familjen!
Stor kram

http://www.westinhouse.net

 
Ingen bild

Alex

23 november 2011 19:09

Åh vad jag känner för dig, jag hoppas du orkar kämpa på, du är inte ensam, vi är många som tänker på dig och din lilla dotter, kan inte sätta mig in i hur det känns för dig, men jag kan förstå att det är tungt och svårt. Skickar en varm kram och lite styrka till er, ta hand om dig och lycka till!!

 
Ingen bild

Maria piteå

23 november 2011 19:11

Hejsan,

Jag kan på inget sätt förstå vad du går igenom, har själv inga barn men har dock fått 4 på köpet och skulle något hända dom vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Att sen få ett barn som födsförtidigt och är skört och kämpar på allt vad den orkar, jag tycker du är en klippa som står på benen det är både du och fredrik. Ni kommer klara detta vad som än händer. Jag vet inte vad jag skulle göra själv eller hur jag skulle tänka, men mitt råd till mig själv skulle vara, Vila upp mig och kämpa på och tänka på nuet, inte framtiden. All styrka du har behövs i nuet inte i framtiden. jag hoppas ej du tar detta fel, jag kan inte ens sätta mig in i vad du går igenom jag tycker du är stark som står på dina ben.

Fortsätt kämpa för det gör denize och Är hon som jag förstått att både du och fredrik är så är hon en kämpe, så hon ger aldrig upp =)

kram och jag skickar all styrka åt er som jag kan =) hoppas allt ordnar sig tänker på dig och läser flera gånger om dagen för att få höra om hur det går =) Glöm inte bort hur starka ni är och tillsammans är ni starkare.

 
Ingen bild

My Nyberg

23 november 2011 19:44

Jag tänker på dig, på er! Och hoppas av hela mitt hjärta att lilla Gullan får må så bra som det bara är möjligt. Hade jag kunnat hade jag skickat en stor famn med energi och kraft till dig!

 
Eleanor, 17 år & Mamma

Eleanor, 17 år & Mamma

23 november 2011 20:54

Jag kan inte säga att jag förstår dig, för det gör jag inte alls. Men jag kan försöka förstå dig och jag kan lida med dig och be för er skulle även fast jag inte är kristen.
Jag hoppas att er lilla ängel klarar sig och jag hoppas du och fredrik orkar kämpa tillsammans. Glöm aldrig att ni har varandra och ni har flera omkring er vänner och även folk som inte känner er som ber och önskar er all lycka!

Jag ska be för er och jag hoppas er lilla prinsessa klarar sig, hon är en riktig kämpe!

http://www.bbiigdeal.blogg.se

 
Eleanor, 17 år & Mamma

Eleanor, 17 år & Mamma

23 november 2011 20:59

Tänkte tipsa om denna blogg, tvillingar som är födda i vecka 24.. Idag lever de ett normalt liv :). Detta kanske peppar dig lite extra :)
http://sunkiissed.blogg.se/index.html

http://www.bbiigdeal.blogg.se

 
Ingen bild

Irene

23 november 2011 21:35

Sänder dig styrka i mina tankar... Kämpa på Lisa, men ibland måste man också få bryta ihop för att orka med.
Kram Irene

 
Ingen bild

Carin

23 november 2011 21:55

Kära du, det är inte ditt fel.....det är ju tack vare dig och Fredrik att lilla vackra Denise är hos er<3 Massa styrka till dig det kommer bättre dagar, Sov Gott<3

 
Ingen bild

ZandraMichelsson

24 november 2011 00:17

Skriver medd på fejjan ist...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards