★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Flytta på allt!

Av Lisa - 12 januari 2011 17:54

Mitt hem är under konstruktion! Har flyttat på ALLA möbler, och just nu står vårt lilla köksbord här i v-rummet bara för att jag skulle testa och se hur det skulle se ut att ha ett bord där.. Jag tror det skulle bli rätt bra med ett avlångt bord och kanske 4 stolar eller nåt... Om jag ska ha det så här så måste jag ju även byta plats på schäslongen och sätta den på andra sidan av soffan istället... Plus att jag måste flytta på det mesta jag har på väggarna... och så ska vi inte ens tala om var jag ska dra alla fula äckliga kablar som 'pryder' allas våra hem!! 

Har jag tagit mig vatten över huvudet?? Haha, näää jag har ju hela livet på mig!!

       Ja det bli nog bra i slutändan.. Det brukar bli det :)

Nu är det dax att sticka iväg och träna, för nu har jag fått nog för en stund!

 
 
Ingen bild

Maria Piteå

13 januari 2011 00:18

blir snygg med ett bord där. tänkte bara säga en sak har för mig att du sagt att ni brukar ha kallt i lägenheten och om soffan står mot elementet (för visst är det ett element under fönstret)så kan värmen stanna i soffan och inte spridas i rummet och då kan det bli kallare. bara ett tips har nämligen provat själv att ha de så och det blev svin kallt (dock så är mina fönster kassa =)) kram och hoppas det blir bra =)

Lisa

13 januari 2011 18:05

Ja, men vi har tre element i vardagsrummet så det är lugnt :) Men det är svinkallt här när det är plusgrader ute och när det blir kallt ute så går det inte att vrida ner värmen så då svettas man ihjäl istället, haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards