★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Lisa - 20 januari 2011 20:04

     

Men jag har fortfarande inte rört chokladkakan som legat i kylen sen förra helgen! Helgen närmar sig med stormsteg! Och helg är lika med CHOKLAD!

Av Lisa - 20 januari 2011 15:22

Vilken givande dag det här är... Eller inte.. Sorry att det här börjar bli en depp/klaga på allt-blogg, men så är det just nu!!

Det blev inget tandläkarbesök. Känner mig inte alls i form för nåt sånt. Ont i magen och värk i alla leder. Det blir ju såklart ingen träning ikväll då. Det är nog inte många övningar på Body Pumpen som skulle vara möjliga för mig att utföra. Jävla SLE!! Jävla skit sjukdom! Jag blir så less! Det skulle nästan kännas bättre om jag blev akut, allvarligt sjuk, inlagd på sjukhus, medicinerad och sen bli frisk!! Att gå omkring med en massa olika symtom hela tiden, vara dödligt trött och ha en värkande kropp är liksom ingen hit. Det gör mig riktigt riktigt deppig om jag ska vara ärlig!

Imorgon ska jag jobba.. Så jag hoppas verkligen att det känns lite bättre då.. Fast jag ska jobba kvällen, och det är iaf bättre än att börja sju på morgonen när jag är så här.. Det tar ju flera timmar för mig att komma igång på morgonen!

  

Surläppen är långt ute idag!

Av Lisa - 20 januari 2011 11:21

Ingen bra dag idag... ÄN SÅ LÄNGE får jag väl tillägga! Sov till halv tio, och då klev jag upp för att jag hade ställt väckarklockan! Fick tacka nej till jobb för jag skulle aldrig kunna göra det jag ska med mina onda händer! Pekfingrarna är som varma prinskorvar och kroppen är full av vätska! Jag vägde mig igårkväll och upptäckte att jag gått upp 3.5kg på två dagar... Det är INTE normalt, och idag har jag STORA påsar under ögonen.. Men när det gäller mig så kan det vända fort! Kan vara döds sjuk på morgonen och piggare än piggast på kvällen. Det är väl det som är det knepigaste med den här sjukdomen. Symtom som kommer och går så snabbt så man knappt hinner med..

Överväger att avboka min tandläkartid idag. Har liksom inte alls nån lust att ligga i en stol och gapa idag, men vi får se.. Det är ju skönt att få det överstökat också.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards