★ 399 gram ★

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Lisa - 30 januari 2011 12:28

Zippar på en Nespresso kopp och kikar ut genom fönstret och ser att solen börjar titta fram. Härligt, då blir det en sväng ut och 'rasta' syster döttrarna så fort minstingen har vaknat.

Dom här köpte jag igår på Åhléns!

  

Egentligen är det ju tränings tights, men nu har jag dom på mig och tycker nästan att dom är lite för snygga för att träna i!

Den här köpte jag också!

  

Syrran har den och jag tjuvlånade den igår och tyckte att den luktade såååå gott så jag var ju tvungen att köpa den ja me! Men nästa parfymköp blir absolut Diesel!

  

Ja tror det var den.. Den luktade wonderful, men jag hade redan bestämt mig för Stella, och då kan man ju inte ändra sig ;)


Nu ska Nellie Pellie spela Star Dolls, så nu får jag tydligen inte sitta här nå mer :)

Av Lisa - 30 januari 2011 08:50

Goood Morning! Fy va jag är trött idag! Seg som kola och dimmig i skallen. Men de går väl över när man varit vaken ett par timmar.

Stackars mamma har varit vaken sen tre inatt och kutat in och ut med Piga som har "magsjuka" och bajsar racer bajs! Stackars hund! Och stackars mamma!! Det blev nog för mycket av det goda igår!

Idag känner jag att jag längtar hem! Borta bra, men hemma bäst. Det ska bli skönt att komma hem imorgon faktiskt!

Ända sen vi kom hit... eller faktiskt ända sen jag blev förkyld om jag tänker efter, så har jag bara rökt 2 cigg/dag. Helt otroligt! Dels för att det inte smakar gott och dels för att det inte känns så bra att röka när lungorna redan är fyllda av slem..  Känner mig sådär halvduktig om jag ska vara ärlig!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards