★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Lisa - 6 januari 2011 21:51

Har fått nå fel på min skit dator! Så nu har jag omformaterat den eftersom inte ens musen funkade.. Så tyvärr så blev det BYE BYE med ALLA bilder och allt annat sparat.. Typiskt! Och sååå jobbigt att börja om från början med allt man ska ladda ner.. MSN, spotify, webbläsare osv osv..

Och datorn beter sig fortfarande väldigt märkligt, och det för ju genast tankarna mot SHOPPING och inköp av en ny fin dator istället för att hålla på å jävlas med den här! Fast jag har ju garanti kvar, så ja skulle ju kunna lämna in den.. IGEN..  Jaja..

Har varit nere hos mammzen hela kvällen. Vi gjorde tacos (köttfärs och grönsaker för min del) och sen såg vi kanske världens pinsammaste film! Bröderna Karlsson. Haha! Helt OK.


Det blev ingen träning för mig idag, och det var nog lika bra, för jag känner värken smyga sig på sakta men säkert.. Men jag tar igen det imorgon efter jobbet. Då blir det Body Pump!! 


Av Lisa - 6 januari 2011 09:32

Ååå va jag har sovit gott inatt! Somnade runt elva igår och har bara vaknat en gång inatt.. Klev dock upp tjugo över sex, men ja tyckte inte det var nån ide´att sova nå mer eftersom jag ändå måste kliva upp super tidigt imorgon.

Så vi har haft morgon mys med barn program, kaffe och inköps planering..  Har planer på att göra en helt ny möblering i v-rummet så att vi kan få plats med en liten matrumsmöbel.. Ska även köpa ny sängstomme, så jag har surfat runt och kikat på lite olika alternativ.

Igår Köpte jag den här:

  

Skitbra att ha i hallen och skriva upp allt man ska komma ihåg! Är ju sådär dampigt glömska av oss, både jag och Fredde!

Och så här ser det ut i v-rummet nu efter att julgardinerna åkte upp på vinden!

   Helt okej.. Men om/när vi gör om här inne så kommer vi förmodligen får plats med en till schäslong på soffan :) Så då blir den ännu större!!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards