★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lisa - 14 januari 2011 13:19

Brukar vanligtvis inte känna nån riktig helg känsla.. Men idag har jag Fredag i hela kroppen! Jag fick känslan när jag klev ut genom dörrarna på jobbet och började vandra hemåt. Sprang bara in lite snabbt hemma och planerade dagens middag, sen iväg på Ica och bolaget..

Fredag betyder ju inte bara Fredag för mig.. Det betyder även GODIS GODIS och massa kolhydrater! Och som jag har längtat! Igår var jag ju bara sååå sugen!

  

Middagen i det här hushållet blir Fläskfilé och Potatisgratäng. Enkelt och gott. Köpte även ett rött vin som jag aldrig testat förut.. I EN PET FLASKA (?) Skumt, men det smakar nog bra ändå.. Nu är det bara att fortsätta att göra hemmet till ett hem igen.. Men helt klar kommer jag inte att bli förrän det nya bordet står på plats!!!


Förresten.. så här såg jag ut 2006... Bara så ni vet. Haha

        


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards