★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Lisa - 9 januari 2011 18:17

När jag börjar tänka på nåt så kan jag lixom inte släppa det förrän jag rett ut det i min skalle, eller gjort det jag funderar på att göra!

Och nu har jag funderat i typ en vecka på att gadda mig lite mer... och nu kan jag lixom inte tänka på annat, så nu är det bara att bestämma sig och sen boka en tid. Ska nog bygga på den jag har på överarmen, men jag vill inte ha fler likadana blommor, utan nåt annat.. Nåt i en annan färg men som ändå matchar mina lila blommor.. Ja vi får se, jag ska nog hitta på nåt!

Det blir ingen klippning imorn eftersom min friskörska är sjuk, men jag tog en tid på Tisdag morgon istället.. Får väl se hur det går. Jag som hatar att ha tider att passa på morgonkvisten.. Mår ju alltid som jag mår på morgonen, men det ska nog gå bra!!


Nu ska jag kika runt och få lite Tatoo inspitation här!

Av Lisa - 9 januari 2011 11:42

Hello Sunshines! Har sovit och sovit och sovit och jag fattar inte hur en människa kan sova så mycket, men idag känner jag mig faktiskt lite piggare. Inte så pigg som jag skulle vilja vara, men bättre än dom senaste dagarna iaf..

Har bestämt mig för att sluta med en av medicinerna som jag äter.. En av biverkningarna på den är SLE (?) Hur fan kan man låta en SLE patient äta tabletter som kan aktivera sjukdomen?? Nä, väck med dom!  Hade en månad kvar av den kuren, men jag tror jag avstår! Kanske börjar man må bättre när den gått ur kroppen? Vad vet jag?

Ska försöka orka med en liten städning idag. Det är sååå dammigt här hemma och det stör mig kraftigt!

Jag kanske har lite väl höga förhoppningar när jag hoppas på att jag ska orka träna imorgon, men känner jag mig pigg så tänkte jag ta ett Zumba pass faktiskt. Vi har fått en ny instruktör (spännande) och det är lite lugnare tempo än Body Combat så det känns som ett bra alternativ (om kroppen vill)


Ha en bra dag!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards