★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Lisa - 5 januari 2011 16:53

Kämpar HÅRT med att få till ett smile!

  

Är enbart sur och grinig idag.. Det är den veckan.. Men jag ska försöka va liiite gladare och positivare för nu kommer snart min man hem.. Sen SKA jag iväg på Body Combat. Då kan man ju inte stå och sura!!! Smile smile smile

Av Lisa - 5 januari 2011 10:34

Hela livet blir ju upp och ner! Får man inte sova ordentligt så är det så mycket annat som blir fel!! Men jag har verkligen tvingat upp mig själv nu, för ingenting blir ju bättre av att man sover halva dan..  Nä, idag känner jag mig mer död än levande men jag tänkte att om jag nu inte får tillbaka den där jävla huvudvärken ikväll så ska jag träna iaf.. Då kanske jag blir trött och kan sova. Ja vi får se vad hälsan säger, men just nu känns de bara skit och jag vill bara lägga mig och dra täcket över huvet och aldrig mer kliva upp!!!!

Av Lisa - 5 januari 2011 02:33

    

Finns det nåt värre än att ligga sömnlös? Nä snart måste jag nog söka hjälp, för det här går ju inte! Kanske lika bra att jag håller mig vaken hela natten och hela dan imorn.. Då lär jag ju somna gott sen... Ja bara klagar och klagar men just nu så är jag verkligen inne i en skit period när det gäller hälsan, och jag hoppas den går över fort som fasen!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards