★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Back on track

Av Lisa - 12 mars 2013 08:05

Men god morgon god morgon! Idag är humöret bättre än igår kan jag lova. Skööööönt! Försökte blogga igårkväll men det bloggplatsen ville inte riktigt vara med, så mitt jättelånga djupa inlägg försvann.. Och idag känner jag mig inte på samma djuping-humör, så nu blir det inge sånt! haha

För er som inte följer oss på Instagram så har jag en rolig bild att visa upp!

 


Så här gör hon hela tiden ... Men hon kryper inte... Konstigt att hon inte kryper, men hon kanske inte kommer att göra det. Man vet aldrig!

Bilen gick inte igenom besiktningen igår.. Skit också. Fick 4 tvåor.. Inget jätteallvarligt egentligen, men det innebär ju några fler "onödiga" utgifter.. Hatar att lägga pengar på bilen, men jag älskar att ha bil så jag får vackert lov att ta hand om min lilla fransman!

Nu börjar jag får tillbaka motivationen till min goda kosthållning igen! Har varit lite omotiverad den senaste tiden och har fuskat en hel del. Det har resulterat i att jag gått upp 3kg. Men ibland behöver man en paus för att sedan komma tillbaka till sina gamla vanor.

 

Dagens frukost: Proteinpannkaka med hemmagjord jordgubbs-sås och cocosflingor! Hur gott? GOTT!!

Har även beställt hem ett paket med godsaker från Waldenfarms sortiment. Har velat prova det länge, men det har inte funnits i Sverige, men nu har Gymgrossisten börjat sälja dem, så jag slog till. 

(waldenfarms är kalorisnåla och sockerfria produkter. typ olika sorters sirap, bbq såser, dip, majonäs osv)

Hoppas på snabb leverans!!!!! 

   

 
 
Patricia

Patricia

12 mars 2013 11:42

Fin blogg :) Kolla gärna in min :)

http://www.patricialindqvist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

12 mars 2013 17:59

Hej. Vad heter du på instagram?

Lisa

12 mars 2013 18:13

Det finns en "knapp" under min presentation som leder direkt till instagram :) Men jag heter LisaDex iaf

 
Ingen bild

Emilia

12 mars 2013 18:16

Okej tack! Är inne via mobilen så ser inte allt :-)

 
Ingen bild

Kristina

12 mars 2013 20:49

Det är inte alla "normalisar" som kryper heller. Vår kille tar sig fram genom att promenera med fötterna och glida på underarmarna. Inte har han lärt sig att sätta sig upp från liggande heller. Nu har han däremot lärt sig stå och gå med stöd (och därifrån kan han sätta sig). Lille tokpellen vår! Han är inte en riktig "normalis" heller men föddes ca 2,5 kg tung i v 34+4 och känns inte så prematur heller även om han kanske fortfarande ligger aningen efter sina jämnåriga.

Lisa

13 mars 2013 08:02

ja jag tror att varken jag eller min storasyster kröp heller. Vi skippade det.. Men jag vill så gärna att Denise ska krypa för det ser ut som att hon sååå gärna vill, men att hon inte riktigt fattar hur hon ska göra :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards