★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Lisa - 31 oktober 2012 20:11

Spola framåt eller radera TACK! Herre gud vilken jävla skit dag! Kändes väl hyfsat imorse, förutom halsont då. Men Denise var snäll och humöret var hyfsat på oss båda..

Satt på körskolan en stund och blev så jävla irriterad. Jag har valt att sitta där och plugga för att få lugn och ro och för att kunna fokusera och så sitter det en massa pratsjuka snorisar där och bara pratar så det brinner i öronen på mig! Sitter dom där imorgon också så kommer jag inte att kunna hålla käften. Jag har inte betalat för att sitta och lyssna på deras skitsnack!.. Ja, det var väl där nånstans som dagen började gå åt helvete..

Grin, skrik, gnäll, dreggel.. Mera grin, mera skrik.. eller snarare avgrundsvrål! Herre gud vilket MONSTER jag har här hemma. Hon har verkligen tagit knäcken på mig idag! Men jag tog mig en titt i hennes mun och det är alldeles knallrött och svullet på ett ställe på nedre käken.. Det MÅSTE vara en tand på g nu.. Vad annars? Ja, de e klart, hon kanske har ont i halsen hon också.. Ja, som sagt: RADERA denna dag! TACK!

Dieten går iaf bra! Jag känner mig proppmätt och uppblåst. Är inte van att käka så här mycket grönsaker så det tar väl ett tag för magen att vänja sig. Är lite putt över att jag inte kunnat ta tag i träningen, men har jag inte ont i halsen imorgon så kör jag!!! Vill ju komma igång på riktigt nu!! Ska snart stoppa i mig kvällens sista mål som blir en smarrig proteinpudding! 

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards