★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Lisa - 27 oktober 2012 14:22

Super saturday på gymmet som firar 5 år idag! Och vad möts man av?

 

Tårta och en hejjdundrande stämning! Har nog aldrig varit på ett sånt roligt Combatpass! Riktigt kul! Sen fick man gratis lunch på Ica!

Nu ska jag snart lämna ifrån mig min älskade lilla plutt skrutt ett helt dygn!!!!! Mamma ska ut på rajraj   

 

Av Lisa - 27 oktober 2012 09:08

God Morgon! Här har vi morgonmys med tända ljus och barnTV. Denises kusin Nellie har sovit hos oss inatt så här är det full rulle!

     


Igår var vi ju alltså hos sjukgymnasten. Där fick vi konstaterat att Denise är ett torticollisbarn..  Så nu har jag fått en del övningar som jag kan göra med henne. Det jobbiga är bara att övningarna görs bäst när hon är avslappnad... alltså: Då hon sover!! Så jag ska störa henne då hon sover. Känns väl sådär, men bara hon blir bra så är jag nöjd!

Det brukar gå till sig när barnet börjar leka mer på mage och krypa och så, men det är ändå bra att förebygga. Om det inte går till sig så kan det bli aktuellt med operation, men det är väldigt väldigt ovanligt om jag förstått det rätt. Återbesök om en månad iaf för att se så att hon fortsätter utvecklas i rätt takt och så att musklerna inte blivit stramare.

 

Idag är det Super Saturday på gymmet! Det är Pass hela dagen, så jag sticker iväg och tränar lite om ett tag!

Har fått mitt kost och träningsschema nu som jag startar med på Måndag!! Känns hur bra som helst och maten verkar kanon. Mat som jag gillar, ofta och ganska mycket! Ska kika igenom träningsschemat lite nogrannare idag och försäkra mig om att jag känner till alla övningar.. Ibland har ju övningarna och maskinerna namn som man aldrig lagt märke till eller hört förr. 

Ikväll är det Halloweenparty! Och jag har en liten utstyrsel som jag kanske ska ha på mig.. Är ju lite halvfeg av mig när det gäller sånt där så vi får se om jag bangar i sista sekunden och tar "den lilla svarta" istället.



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards