★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Lisa - 29 oktober 2012 18:11

Så börjar den här dagen lida mot sitt slut! Första dagen på dieten och jag tycker att jag inte gjort annat än att äta idag! Det är bra mat och jag behöver inte svälta. A och O är : Förberedelse! Annars går det inte! Det gäller att ha maten klar och ta med sig sina mellanmål om man ska iväg nånstans. Idag var vi hos Farmor och Farfar och hälsade på, och där bjuds det ju alltid på kakor och bullar. Första prövningen! Men det gick bra, var inte alls sugen för nu är jag ju så taggad på att följa det här, så jag hade med mig mitt mellanmål.

Nu har jag precis lagat iordning lunch och middag för tre dagar framåt så jag slipper känna mig stressad över det iaf.. Nu gäller det bara att ryggen blir bra snart så jag kan köra igång med träningen också!!

Alla sitter här bredvid mig och käkar godis och chips.. haha. Känner mig hyfsat duktig om jag ska va ärlig. hihi!

Av Lisa - 29 oktober 2012 13:23

Jobbig dag idag för min stumpa! Traumatisk sondsättning på barnmottagningen och bara nån timme senare så slet hon ut den.. Jag satte tillbaka den och Denise blev så upprörd så hon svimmade. Så fruktansvärt otäckt! Nu får man inte peta henne i ansiktet utan att hon blir helt förstörd! Nu hoppas jag att min tejpning håller LÄNGE!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards