★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Lisa - 9 oktober 2012 21:18

Så har ännu en dag nått sitt slut..  Dagarna bara rullar på, tiden bara går.. Så känns det just nu. Är inne i enperiod då allting bara känns tråkigt och meningslöst. Men man måste ju ha dalar ibland också innan man kan nå topparna igen.. Eller vad man ska säga.


Denise har haft en gnällig dag idag. Hon har nog haft lite ont i magen. Det är mycket ny mat för henne nu och sen jag började göra egna pureer så äter hon faktiskt mycket mycket bättre, så det blir mycket potatismos, kyckling, majs, ärtor och olika frukter. Klart att lilla magen reagerar. Men nu har hon äntligen somnat efter en timmes grin.

Hon skötte sig iaf fint på gymmet idag! Fick följa med mig på Body Combat, och då var man minsann så här glad!

Nu blir det lite mera plugg för min del.. Jag SKA ha lappen innan jul!! Så är det bara!  

Av Lisa - 9 oktober 2012 12:56

Surar i vagnen medans mamma dricker kaffe efter lunchen på westerlunds! Idag är en sur dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards