★ 399 gram ★

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Onsdag..

Av Lisa - 27 mars 2013 08:08

Go´Möran! Här blev det "sovmorgon" idag. Denise sov till kvart över sju.. Och tro det eller ej, men nu sover hon igen. Det blev sent igår och hon var nog inte i säng förrän halv elva så det är väl inte så konstigt att hon är trött kanske.

Igår var vi på "Åminnelsen" som Jehovas Vittnen har en gång om året. Min mamma är ju ett Jehovas vittne och även om inte jag är det så brukar jag ändå gå på deras enda högtid. Jag och många andra. Det var över 100 pers där igår klockan åtta på kvällen. Denise tyckte att det var spännande med allt folk och kunde väl inte riktigt sitta stilla och vara tyst så vi fick turas om att gå runt lite med henne. Hon somnade iaf VÄLDIGT gott när vi kom hem.

Installerade nya stolen i bilen igår.. Pjuh. Jag fattade ingenting så brorsan fick göra det.. Det var väldigt bökigt, men hon sitter hyfsat bra i den iaf.. Men jag tror faktiskt att den passar bättre i baksätet om jag ska va ärlig. Den skymmer sikten för mig väldigt mycket och det blir liksom inte riktigt rätt lutning hur man än bär sig åt. Får väl prova att sätta den i baksätet sen och se om det känns bättre..  Blir det inte bra.. ja då får man väl helt enkelt fundera på att byta till en annan stol.

Denise är väldigt kass i magen idag.. Vet inte riktigt om det är vaccinet eller om det är någon magsjuka som spökar.. Hon hade väldigt mycket sura uppstötningar och "spyrapar" igår, så nånting är det som inte är bra.. Så jag tror vi skippar badet idag och håller oss hemma så vi inte smittar ner nån.. suck...  Så är det att ha barn.

 

Fisen väger nu 7690 gram och är 70 cm lång.. eller kort.. Det beror på hur man ser det ;)


 
 
Ingen bild

Therese med Filip

27 mars 2013 10:20

Haha var på BVC igår och Filip väger 7670g och är 70cm lång! :) Hoppas Denise kryar på sig!

Lisa

27 mars 2013 15:56

Nämen, då är dom nästan EXAKT lika stora hihi

 
Martina

Martina

27 mars 2013 12:58

Heej! Måste bara säga hur mycket du inspererar mig genom din blogg. Att få följa dig och Denise är något som får mig att inse att inget är omöjligt, att se din kämpaglöd och kärlek till din dotter, de får mig helt stum. Blir så rörd och så glad på samma gång. Tack, för du får än att se att hur svårt de än är så går de alltid att rida ut stormen. Kram och tack! :)

http://maartiina.bloggplatsen.se

Lisa

27 mars 2013 15:55

Va roligt att höra! tack

 
mio

mio

27 mars 2013 21:04

men vad tusan!! typiskt att du int blev helt nöjd med stolen :( men som du sa, testa baksätet också - även om jag till fullo förstår att du vill ha henne fram!
jag beställde en hi-way igår å hoppas på att den kommer snart!

http://www.miomille.blogg.se

 
Eleanor 18 och mamma

Eleanor 18 och mamma

27 mars 2013 21:07

Jag måste fråga, jag har följt din blogg sen din dotter var liten, men tappade en stund och nu är frågan, har du och din kille gjort slut?
Du behöver absolut inte svara om det är för personligt!
Du gör ett underbar jobb och Denise är så himla söt! :)
Kramar!

http://mingroda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 juni 2016 15:54

Ja ibland har man verkligen otur. Har varit frisk länge nu och var inte alls orolig för att börja jobba.. Och så får jag ett bett av något slag.. Som växer och växer och till slut kan ja inte sitta på ena skinkan (där bettet sitter) . Slutade med...

Av Lisa - 5 juni 2016 22:34

            Igår!!! Det var längesedan jag skrattade så fruktansvärt mycket. Dom är ju helt sanslöst roliga mina Småstads-grabbar! Jag bara älskar dom. Det var inte så mkt att fundera på när man hörde att dom skulle hit. Hade docl gärna stann...

Av Lisa - 1 juni 2016 20:36

Sommar än en gång! Känner mig glad och lycklig och full av hopp idag! Det har varit ett tufft år och jag har inte riktigt fått ordning på alla bitar än, men är på god väg.     Hej jag heter Lisa, och jag är en beroende! Ja, så presenterar jag m...

Av Lisa - 19 februari 2016 19:29

Tror ni den här lilla tjejen lägger sig lycklig ikväll? Första ridturen En bra dag med hundar hästar och kaniner. ...

Av Lisa - 17 februari 2016 07:45

Hej på er! Det var längesen jag visade mig här, men nu kikar jag in och bjuder på en låt som jag gjort..  Eller.. texten har min syster skrivit och den handlar om mig. Melodin har jag gjort. och det är jag som står för sång och gitarr     https...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards