★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Lisa - 18 december 2012 20:16

Ja de e bra man e optimist, men ja hade ju inte fattat att jag var bedövad och inte bara smärtlindrad, så ja tyckte smärtlindringen verkade funka kanon.. Kan ju erkänna att jag ändrade åsikt för några timmar sedan :( Ont, ont, ont! Men nu har jag fått lite extra piller här och har även en spruta redo om det krisar, så jag hoppas på lite sömn nu!
Är lite nojig över mina lungor bara så jag ska få in en sån där flaska som man blåser i.. Hä bli nog bra!
Har haft besök av mamma och plutten iaf.. Kunde ju inte böja mig ner och krama henne, men jag fick ju prata lite iaf :)

Av Lisa - 18 december 2012 15:53

Hetaste magen i stan! Mörbultad, sönderstucken och uppblåst! Men nu är det gjort och dom hittade även orsaken till att jag har så ont, så det känns riktigt bra! Nu blir det till att knarka ocyxontin och vila idag så är jag nog fit 4 fight imorn. Det känns så iaf. Var kraftigt förvirrad när jag vaknade och fattade inte vart jag var nånstans haha. Men jag har varit uppe och gått lite och det funkar, så det här ska nog gå snabbt


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards