★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Lisa - 13 december 2012 22:56

Känner mig förvirrad i skallen idag.. Usch. Måste lugna ner mig lite tror jag. Har blivit så glömsk och stressad den senaste tiden så jag nästan skäms över mig själv. Jag som alltid har haft stenkoll på allt. Nu skulle jag lätt kunna glömma att ta på mig brallorna innan jag går ut. Så illa är det!
Har varit och tränat iaf. Kände mig trött och lite yr, så det gick Inge bra, men jag var där iaf, och jag blev svettig :) Denise var fortfarande vaken då ja kom hem och somnade inte förrän efter nio, så jag hoppas på en liiiiiten sovmorgon imorn.
Fick stryk idag.. Av Denise! Hon kastade telefonen rakt i ansiktet på mig så läppen sprack och det började tokblöda.. Haha. De e farligt med barn!

Av Lisa - 13 december 2012 14:27

Ja då var man på hemmaplan igen då! Hemma i vår svinkalla lägenhet!!  Går omkring här och fryser och huttrar och blir liiite irriterad över att ingen ens kontaktat mig efter dom var här och kollade temperaturen.. Men vad kan man förvänta sig? Jag bor på Långgatan.. Say no more.

Denise var INTE lika nöjd i bilen idag. Hon sov första 5 milen, men sen var hon vaken och kanske inte på sitt allra bästa humör. Vi stannade en stund i Övik och handlade och Denise fick äta lite, men hon var lika less ändå.. Så när vi väl kom hem så fick jag skynda mig att lasta in alla miljoner väskor, påsar och paket, parkera bilen och sen  bums ner i matstolen och proppa bebis full med mat. Sen var allt frid och fröjd igen! 

Ikväll blir det väl träning i vanlig ordning.. Eller vanlig och vanlig.. Jag tränar ju oftast på morgonen nu för tiden, men ikväll tänkte jag köra dubbelpass. En repris från förra veckan.. Om jag har barnvakt såklart.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards