★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Lisa - 1 december 2012 09:54

God "Morgon"! Nästan faktiskt. Fick lite sovmorgon idag, ända till halv åtta    Vet inte om det var så bra egentligen för jag är tröttare än nånsin just nu och funderar på om man verkligen kan komma helt svartklädd på ett dop?! Äh, huvudsaken man kommer! Får väl slänga på mig nåt vitt armband kanske.. Har nog nåt vitt nitarmband och nåt pärlarmband liggandes i nån låda. Det är ju så sällan man gör sig fin nu för tiden så jag vet knappt hur man gör! Det är träningskläder och myskläder för det mesta som gäller!

Denise fick för sig att det var morgon vid ett inatt! Låg vaken och pratade och blev busig och ville inte alls sova. Lyckades faktiskt få i henne ca 70ml VÄLLING! Kors i taket! Ljummen välling. Hon upphör aldrig att förbrylla mig. Det är som att hon gjort en helomvändning! Mycket bra!


Kör ett litet bildrace idag och önskar er en trevlig Lördag!

                                      


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards