★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Lisa - 23 december 2012 21:59

Ja , som alla andra så sitteran här med en bingolott och hoppas på vinst. Det går trögt och jag börjar bli trött så vi drog iväg och köpte lite karra :)
Denise är hos mormor ikväll så jag får va lite barnledig.
Imorgon startar vi dagen med ett planerat besök på akuten (ovanligt med sjukhusbesök för oss va) Sen blir det bara mys och god mat heeeela dagen och det ska bli så mysigt att få fira jul på riktigt tillsammans med min lilla plutt för första gången!
Idag fick Denise en jacka i julklapp av sin farmor och farfar! Jätte fin var den, och den är nu invigd :)

Av Lisa - 23 december 2012 08:02

God Morgon.. Ja, för er som nyss har vaknat då. Själv har jag varit vaken sen fem och jag är INTE på mitt allra bästa humör! Kan man bli annat än irriterad där telefonen plingar en gång i kvarten i flera timmar och det kommer det ena sjuka smset efter det andra? Och eftersom man tror att man alltid måsta vara anträffbar så kan man ju inte stänga av telefonen heller, nä för då kan man ju missa nåt.. haha.. Jaja, det är bara jul en gång om året..


Min älskade dotter däremot
,hon sussade sött ända tills hon vaknade av att jag pratade i telefon runt sjutiden. Då tog jag upp henne till mig och vi låg och tittade på Teletubbies och myste i sängen en stund.. Tack gode gud för dessa fula hemska utomjordingar som jag bara haaaaatar! Lyckades till och med få i henne en halv tallrik gröt med hjälp av dom där blobbarna!

 






11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards