★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Lisa - 9 december 2012 19:48

Ja, denna dag kan vi radera! Fy och usch jag har aldrig haft ett sånt monster här hemma nån gång som idag.  Helt sinnessjukt hur mycket ett barn kan skrika.. Och det är inte bara att hon har ont i munnen.. Nä, hon har nog varit övertrött idag också och jag har absolut inte fått släppa taget om henne. Inte ens lägga henne bredvid mig på soffan. Nä, i mammas famn heeeela dagen! Jag har varit på väg in i duschen sen klockan ett typ.. Jag kom ut därifrån NU... För NU har hon somnat.. pjuh. Hoppas att hon är gladare imorgon, annars blir ja craaazy!

Får nog ta och hoppa i säng snart jag också.. Har ju ändå kämpat sen halv sex imorse..

Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här.. Men städningen hamnar absolut inte högst upp på listan sånna här dagar.. Nä, jag har inte ens packat upp våra väskor än.

Hoppas Hoppas Hoppas att den där lilla hemska tanden spricker fram under natten nu!!!

Kan iaf glädja mig åt att jag fick i henne en hel tallrik gröt och en halv flaska vatten innan hon la sig, så hon svälter inte idag iaf.. 


Over and out..

 

Av Lisa - 9 december 2012 14:43

monsterbebis och PMS morsa.. Ingen bra kombo! Vi kämpar på här hemma och humöret hade kunnat vara bättre!

Denise matvägrade under hela vår vistelse i Ramsele, men så fort vi kom hem så åt hon.. Men det gjorde henne inte på bättre humör. Hon gnällerm skriker, grinar och är allmänt sur.. Den där tanden får gärna spricka fram nu!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre.. Måste trösta bäbis!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards