★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Lisa - 10 december 2012 22:13

Ja, jag och strumpan packade ihop oss och stack till Umeå ! Syrran visste inget, så hon blev överraskad när hon hittade oss hemma på soffan efter jobbet!
Vad gör vi här då? Jo, jag ska handla julklappar, och självklart kommer vi också besöka Barn 4.. Det kommer nog bli känslosamt men väldigt roligt att få visa upp min lilla fina tjej som dom lyckades rädda!
Nu ska jag sova så man orkar med morgondagen! Det tar på krafterna att köra bil när man har så jävla dåligt lokalsinne som jag. Tur det finns GPS haha

Av Lisa - 10 december 2012 18:27

Vi är i Umeå !!!!

Av Lisa - 10 december 2012 07:39

 

Nja.. Humöret är inte på topp idag heller.. Tanden är nästan, nästan, nästan ute.. Trodde inte den kunde bli mer NÄSTAN ute än vad den redan var häromdagen, men tydligen så vill den här tanden sega på och plåga lillan lite extra mycket... suck..

 

MITT humör blev sock liiiite bättre efter lite smarriga choklad/pepparkaks-pannkakor och två STORA koppar kaffe.. Nu gör jag en vild chansning och packar med mig plutten och tar med henne till gymmet.. Hon kan behöva nånting att titta på så hon tänker på nåt annat en stund..   God morgon Måndag!


(pannkakorna: 1ägg+1äggvita, 1dl havregryn, 1/2tsk bakpulver, 1skopa proteinpulver, 2 tsk kakao, 1tsk pepparkakskryddor, 2 msk blomkålsmos)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards