★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Lisa - 20 december 2012 20:20

Som vanligt har man för bråttom.. Liiite svårt att ta det lugnt. Borde nog inte göra så mycket som jag har gjort idag för nu sitter jag här och har sååååå ont i magen! Det är inte förrän nu som det börjar kännas vad det är dom har gjort där inne.. Det gör liksom ont "på rätt ställe" eller vad man ska säga.. Inte bara i själva titthålen! Bara att gilla läget. Värktabletter och vila. Tur att mamma är här och hjälper till med Nisen iaf. Meeen optimist som jag är så är jag fit for fight imorgon igen och kommer då att klara ALLT själv   

Den här dagen har bestått av: Sömn, mat, sömn, storhandling, bus, bakning och en massa TV.. Imorgon blir det ett besök till frisören och fixa lite med dom sista julklapparna.. och lite mera vila kanske?


 

Detta svängde jag ihop idag.. Eller.. ja.. I ärlightens namn så misslyckades jag med Fudge i söndags eller måndags eller när det nu var.. Den hamnade i frysen, men nu var jag ju tvungen att göra nånting med den.. Allting blir bra med lite choklad över!!     Receptet på fudgen hittar ni HÄR


Av Lisa - 20 december 2012 16:35

Av Lisa - 20 december 2012 11:39

Redan Torsdag!!! Känner mig lite stressad, fast egentligen har jag inget att stressa för.. Har ett par julklappar att köpa bara.. Bland annat till Denise, för det hade jag tydligen glömt haha! Känner mig grymt trött idag och magen är såååå ful! Värsta konstiga formen. Jaja, bara att gilla läget


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards