★ 399 gram ★

Alla inlägg under juni 2011

Av Lisa - 2 juni 2011 13:23

   

Behöver jag säga att jag längtar tills detta är överstökat?  

Av Lisa - 2 juni 2011 09:31

Frukost  

Keso, Kesella, Proteinplver (mandel/Cocos-smak), Blåbär, Hallon, Björnbär, pumpakärnor, sötmandel, cocos, sesamfrön, linfrön..


Gott??? Gottgottigottgott!


Nu ska jag TRÄNA: Bröst/Triceps/Mage  

Av Lisa - 1 juni 2011 14:53

Tjeeeeeena! Har varit på stan och shoppat lite.. Kände ju att det var dax att köpa en ny bikini. Det är fan inte lätt att hitta en överdel som sitter snyggt när man knappt har ett par tuttar att fylla ut den med!

Men till slut så köpte jag en trekants BH.. Den här blev det!

Den får duga i sommar.. Man kan ju alltid köpa en till också.. Lite tråkigt med svart, men det funkar..

Köpte även en ny hårborste! WOW! Vilket kap! Haha.. Nä, men jag behövde en liten rund borste att ha när jag ska föna håret bakåt, nu när man börjar få lite längre hår! Kan faktiskt göra en hel del olika frisyrer nu, men det är ju sällan man orkar stå och trixa nån längre stund, så det blir oftast bakåtslick!

Jag och mamma tog en timmes promenad nyss. Ute på Hågesta ön! Jätte skönt! Men nu kurrar magen så nu blir det lunch.. (seeen lunch)  Och sen är det väl bara att fortsätta grejja här hemma.. Kan ju faktiskt börja torka ur skåp och sånt, eftersom dom ändå är tomma nu!

Av Lisa - 1 juni 2011 11:27

Go morron / Go Middag! Hade en aning svårt att somna igår... Så jag la mig på soffan och somnade där istället! Klev upp klockan åtta och tog cykeln upp till sjukan och lämnade en miljon olika prover! PK- som vanligt och så alla inflammationsproverna som reumatologen vill ha var tredje månad.. Men sen var det ett extra prov också. ENA heter det, och jag vet inte riktigt vad det är, men vi får väl se!

Nu har jag hittat lite mer saker att packa! Så jag har packat så jag är helt svettig! Men nu får det vara nog (det sa jag igår också haha)

Nu ska jag snart ner på stan. Ska uträtta några ärenden och ta en liten date med Andreea... 

Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards