★ 399 gram ★

Alla inlägg under juni 2011

Av Lisa - 8 juni 2011 20:17

Avkoppling på hög nivå! Välbehövlig kan jag lova. Känner mig sååå jävla stressad inför allt just nu.. Men det är nog mest för att jag är så beroende av andra i allt som behövs göras just nu.. Ett körkort vore inte helt fel! Men som sagt: AVKOPPLING.NU

Av Lisa - 8 juni 2011 14:56

Bara bra besked idag! Lever rensningen har gett bra resultat men ja ska fortsätta ett tag till med kuren, och även börja behandla lymfarna. Men det bästa är ändå att han kunde se att mina bröst smärtor kommer från ryggen! Så han knäckte till mig lite men tyckte väl att ja borde gå till en naprapat.. Nu vågar jag ju motionera igen!!! Jippie, det kryper ju i kroppen. Har inte tränat på 6 dagar ju! Nu blir det IKEA

Av Lisa - 7 juni 2011 20:10

Ja då var man hemma i Solleftå igen då.. Har varit och käkat middag med Andreea och sen har jag pysslat på lite i gamla lägenheten. Fyllt soptunnorna, frostat av frysen och sånna grejjer.. Blev även av med ASET till tvättmaskin som vi hade i badrummet! Den vägde typ ett ton och jag har länge funderat på hur fasen vi ska bli av med den. Men nu är den ute!!!

Håller på att styra upp så att vi ska slippa flytt städa. Så ja ringde och kollade om dom som ska flytta in ville flytta in lite tidigare och bo gratis den här månaden, fast då får dom städa själva! Självklart tar man ju bort den värsta dyngan. Men det vore skönt att slippa grov görat som ska göras när man lämnar över en lägenhet!

Imorgon blir det Sundsvall! Först ett besök hos Kenneth Medevik (homeopaten) Ska bli intressant å se hur det går med min lever-rensning.. Sen blir det självklart IKEA!

Ställde mig på vågen för en stund sen och upptäckte att jag gått ner 2.5 kg sen i Lördags! Men jag har ju varit extra noga med vad jag äter nu eftersom jag inte vågar träna pga bröst smärtorna.. INGA kolhydrater över huvud taget har jag ätit, för jag anser inte att jag behöver dom ens när jag inte tränar.. Jaja.. Vitkt minskning är alltid välkommet!


Av Lisa - 7 juni 2011 13:23

i väntan på bussen... Det lär bli en varm resa :-)

 
Av Lisa - 7 juni 2011 09:24

Vaknade halv åtta av ett konstigt ljud... Vår ringklocka.. Den låter lite speciellt och man är ju inte van vid den, så det tog ett tg innan jag fattade vad det var. Men innan jag ens hunnit upp ur sängen så stod det en vilt främmande karl innanför dörren i bara kalsonger! Ha Ha Ha! Det var målaren! Han hade ju sina målarkläder i vardagsrummet och hade redan klätt av sig för att svida om. Han blev lite förvånad över att vi hade flyttat in!! Strax efter kommer Telia Gubben.. Min räddande ängel! Så nu surfar jag för glatta livet här! Snacka om att man saknat internet dom här dagarna. Hade vi haft Tv-kanaler så hade de ju inte varit lika illa, men inte ens det har vi just nu. Så det har INTE varit lätt att roa sig här hemma!

Före...........  USCH!!!!  

Av Lisa - 6 juni 2011 19:28

Goder afton! Är precis hemkommen från en trevlig dag med grillat, sol och trevligt sällskap bara en bit bort ifrån där vi bor. Har haft en kanon dag! Nu springer jag omkring här och mätar och grejjar. Åker ju till solle imorgon och sen sticker vi till sundsvall på onsdag morgon, så man måste ju ha en liten susning om vad man kan köpa till hemmet! Det jag planerat köpa på ikea är bla gardiner, hatthylla, skohylla, dushdraperi, gardin stänger, nån tavla kanske.. Taklampa..Och en ny sittdel till vår soffa.. Få väl se hur mkt som får plats. Annars kan man ju alltid beställa hem grejjerna :-) imorgon får vi internet, telefon.. Nya tapeter och förhoppningsvis några tv kanaler och lite fler nycklar till lyan!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards