★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Lisa - 11 juni 2011 23:25

Dagen idag... åååå va less jag är! Har inte varit utanför dörren en enda gång, sovit mig igenom halva dagen och plöjt igenom en massa filmer...

Dagens KOST! Haha! Vill ni veta hur den har sett ut?

Frukost:: Turkisk Yoghurt (smakade skit idag)

Lunch: Hälsofil, Blåbärs soppa

Mellanmål: ost/skink macka, blåbärs soppa

Middag: Glass med chokladsås!

Kväll: Glass igen + 2 mackor

Haha! Typ allt som jag INTE brukar äta! Man blir inte alls sugen på sånt man ätit dan före man blev sjuk, eller sånt som man i vanliga fall äter. Så idag har jag bara ätit det jag varit sugen på, och det som kanske har nån positiv effekt på magen!

Hoppas på att man kan sova inatt nu då.. OCH hoppas att man är pigg imorgon!

Orkar inte sitta inlåst här en hel dag till! Det gåååååår bara inte! De e ju värre än fängelse!!!!

 

Av Lisa - 11 juni 2011 20:49

Världens godaste! Har aldrig provat den chokladsåsen förut.. Den stelnar på glassen!! mmm Blir som en hemmajord Magnum  

Av Lisa - 11 juni 2011 15:25

Tur man har en man som köper glass! Nu ska jag svalkas.... Flyter bort! 38.9 ligger febern på nu.. Blääää, ja ni kan ju tänka er  

Av Lisa - 11 juni 2011 08:51

Usch och fy och BLÄÄÄ! Så kan man sammanfatta kvällen, natten och morgonen, som tillbringats mestadels på toaletten. Kände mig knepig hela dan igår och hade konstigt ont i magen. Men de kändes som om de var gallan som spökade, så ja hade goda förhoppningar på att det skulle gå över... Innan kvällen var slut så hade jag 38.5 i feber och bodde på toaletten. 

Vaaaa faaan eee deee? Kallas väl magsjuka tror jag! Eller så är det nåt annat, för ja har varit knepig ända sen i Tisdags, men inte så här!


Hälsofil, ProViva, Blåbärssoppa.. Ja, jag får väl leva på det idag tror jag..

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards